Customer Account Manager - Oslo.

Sendt:
05.12.2017
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Anita Bach
Telefonnummer:
+4740021420

Detaljer

Sendt:
05.12.2017
Sted:
Oslo
Kategori:
Salg, markedsføring & reklame
Fagområde:
Selger
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
201099643
Søknadsfrist:
2017-12-15
Kontakt:
Anita Bach
Telefonnummer:
+4740021420

Beskrivelse

Som en av Europas største leverandører av drivstoffkort tilbyr WEX Europe Services en rekke fleksible drivstoffkort – og vi kan lage en skreddersydd løsning for din bedrift. Våre internasjonale multi-kort gir en rekke flåter, som opererer over hele Europa, tilgang til et enda større nettverk gjennom en enkelt konto for drivstoffkort. Det er en av fordelene som gjør at vi skiller oss ut fra andre konkurrenter i det europeiske drivstoffkort markedet.

Over hele Europa ser vi en stadig økende konkurranse på markedet når det kommer til muligheter og valg bedriftskundene står ovenfor. WEX Services jobber hele tiden med å utvikle sine produkt- og tjenestetilbud til kundene.

Som Customer Account Manager er du en del av et team som heter Customer Maintenance. Dette teamet er ansvarlig for å kontakte eksisterende bedriftskunder for å informere om nyheter, forbedringer og muligheter som er endret den siste tiden.

Oppgaven til Customer Account Manager er å skape en god relasjonen med kunden mens du stadig ser etter nye muligheter for å maksimere løsningen kunden har i dag slik at kunden får mest mulig igjen. Personen er også ansvarlig for å overvåke og følge opp kunden sin bruk, for å kunne maksimalisere løsningen kunden har i dag.

Erfaring:

  • Salgserfaring fra telefon med dokumenterte gode salgsresultater
  • Erfaring fra et salgsmiljø der man blir målt på ulike aktiviteter
  • Erfarne i bruk av Excel med muligheten til å analysere data nøyaktig
Arbeidsoppgaver:

  • Følge opp porteføljekunder via telefon
  • Mersalg av tilleggstjenester
  • Forhandle med eksisterende kunder for å maksimere løsning og sikre langsiktige volumforpliktelser
  • Oppnåelse av alle KPI-er inkludert antall samtaler som er gjort og tid brukt på telefonen hver dag
  • Levering av årlige volummål
  • Levering av årlige budsjett
  • Arbeid med salgs- og markedsføringsteamet, bidra til utvikling og levering av tiltak for å fokusere på både volum og omsetningsvekst
  • Arbeid tett med kundeserviceavdelingen for å identifisere og implementere prosessforbedring for å fokusere på en forbedret kundeopplevelse
Egenskaper:

  • God til å presentere produkt og tjenester med rett fokus tilpasset hver enkelt kunde
  • Evner å forhandle løsninger med kunden og komme til en enighet
  • Proaktiv, søker ny kunnskap og deler egen erfaring med andre
  • Strukturert, målrettet og fokusert
  • Evnen til å planlegge, prioritere og gjennomføre
  • Vant til å jobbe i team og samarbeider godt med andre mennesker
  • Pålitelig og i stand til å etablere tillitt hos kunder via telefon
  • Trygg og selvsikker i dialog med andre mennesker
  • Beholde roen og finne gode løsninger om man møter motgang og utfordringer
Ta kontakt med Anita Bach, i Randstad for spørsmål rundt stillingen. CV og søknad sendes via linken.