Er du dyktig på kundeservice? - Bergen.

Publisert:
22.08.2018
Ansettelsesform:
Deltid
Kontakt:
Yngvild Hjetland
Telefonnummer:
+47 938 55 766

Detaljer

Publisert:
22.08.2018
Sted:
Bergen, Hordaland
Kategori:
Kundeservice
Fagområde:
Kundeservicemedarbeider
Ansettelsesform:
Deltid
Referansenummer:
201167298
Kontakt:
Yngvild Hjetland
Telefonnummer:
+47 938 55 766

Beskrivelse

På vegne av våre kunder ser vi etter deltidsmedarbeider innen kundeservice. Vi er på jakt etter kandidater som er fleksible og kan jobbe både dag, kveld og helger samt i ferier.

Randstad Bergen samarbeider tett med flere attraktive og spennende kundeserviceteam i Bergen. I den forbindelse kan vi være din inngangsport til noe nytt og spennende. Med denne annonsen ønsker vi å være tidlig ute for å få fatt i de beste kundeservicemedarbeidernedeltid og være klare når behovet melder seg hos våre kunder. Du vil bli kontaktet når vi har et konkret behov der din profil stemmer med det kunden vår ønsker.

Vi gjør oppmerksom på at det kan bli brukt videointervju i rekrutteringsprossesen.

Generelt søker vi mennersker som:

  • Har et sterkt ønske om å skille seg ut og griper muligheten til å vise seg frem for sin fremtidige arbeidsgiver.
  • Du må ha ambisjoner om å jobbe i et sosialt miljø der du vil få grundig opplæring og utviklingsmuligheter.
  • Du må være utpreget serviceinnstilt og elske å snakke med mennesker.
  • Du ser ikke problemer, bare utfordringer og løsninger.
  • Du tør å by på deg selv i form av humor, ydmykhet, ærlighet og pågangsmot.
  • Påbegynt høyere utdanning er en fordel.
  • Det er en fordel om du har erfaring fra stillinger der telefon er et viktig arbeidsverktøy.
  • Det er en fordel dersom du har erfaring med salg eller kan trives med mersalg
  • Har flytende norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig.
Arbeidshverdagen din vil bestå i å besvare innkommende telefoner og e-post fra eksisterende kunder, gi den beste service til dem, og tilby dem produkter som vil gi dem nytteverdi i fremtiden. Du vil oppleve stor variasjon i henvendelser og spørsmål fra kunder. Derfor er det viktig at du ser hver enkelt samtale som unik!

Vi håper du registrerer deg hos oss dersom du kjenner det kribler i magen for å få denne muligheten!