Randstad benytter cookies for at du skal kunne få en best mulig opplevelse av å være på våre sider. Klikk her for mer informasjon om Randstads retningslinjer for cookies, og hvordan du kan forhindre lagring og henting av cookies. Ved å fortsette å bruke hjemmesiden viser du at du godkjenner Randstads bruk av cookies
På vegne av en av våre kunder, med beliggenhet på Solli plass, søker vi etter en reskontromedarbeider til fakturakjøp og administrasjon. Dette er et vikariat på ca 1 år med oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgaver
- Innlesning av betalingsfiler og fakturafiler
- Følge opp manuelle innbetalinger mot faktura
- Daglig ajourhold av kundereskontro
- Oppfølging av kunder og deres kunder
- Samarbeid og kommunikasjon mot kundesenter og inkassoavdeling
- Andre oppgaver knyttet til den daglige driften av reskontro- og finansielle tjenester
- For den rette personen vil det også kunne være muligheter for å bistå i oppgaver knyttet til system og onboarding av klienter på driftssiden.
- Høyskoleutdannelse eller annen relevant bransjeerfaring
- God systemforståelse og gode IT-kunnskaper
- Erfaring med reskontrosystemer og/eller kjøps-/factoringtjenester er en fordel, men ikke et krav
- Selvstendig og ønsker å ta på seg arbeidsoppgaver/ ansvar
- Jobber strukturert og evner å ha flere baller i luften
- Godt humør som skaper positivitet
- God forretningsforståelse og kundefokus
- Empatisk og evner å skape tillit hos kunder og kollegaer
- Nøyaktig og høy integritet i arbeidet, kombinert med tempo
- Flytende norsk muntlig og skriftlig