Head of Assistance Center Norge - Larvik.

Publisert:
29.06.2018
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Henriette Cecilie Austnes
Telefonnummer:
+4740021430

Detaljer

Publisert:
29.06.2018
Sted:
Larvik, Vestfold
Kategori:
Kundeservice
Fagområde:
Kundeserviceleder
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
201154232
Søknadsfrist:
2018-07-15
Kontakt:
Henriette Cecilie Austnes
Telefonnummer:
+4740021430

Beskrivelse

Vil du ha en spennende lederstilling med ansvar for Norges ledende kundesenter innen assistanse til bil og forsikring?

Vi søker Head of Assistance Center Norge lokalisert i Larvik.
Falck har i dag mer enn 38,500 ansatte i 46 land over 6 kontinenter. Falck er et selskap i konstant utvikling, noe som medfører mange spennende karrièremuligheter. Assistancesenteret er en del av Falck Assistance Nordic, som er i en spennende utvikling særlig rettet mot B2B markedet. Assistancesenteret i Larvik håndterer årlig 800.000 kundehenvendelser.

Falck sine kjerneverdier er: tilgjengelighet, pålitelighet,rask, effektiv, hjelpsom og kompetent. Disse kjerneverdiene er integrert i hele Falck -organisasjonen og må være verdier du som kollega må kunne identifisere deg med.

Ansvarsområder - og arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for den daglige drift i vaktsentralen
  • Overordnet ansvar for en kompetent avdeling med 120 dyktige medarbeidere
  • Utføre tydelig ledelse - for seg selv og via ledergruppen
  • Mål- og budsjettstyring
  • Sikre best practice på tvers av de Nordiske landen
  • Stadig søke og identifisere forbedring i prosesser og arbeidsoppgaver
  • Erfaring på cost out prosesser
  • Arbeide i tråd med de til enhver tid gjeldende etiske retningslinjer og kjerneverdier i Falck
  • Ansvar for å lede og samkjøre drift i turnus
  • Sikre produktivitet i daglig drift, samt leveranse i henhold til kundekrav
  • Følge opp og koordinere drift og tjenester som utføres og leveres av vaktsentralen
  • Planlegge og gjennomføre trening og utdanning av vaktsentralen
  • Bidra til utvikling av rutiner og tjenester
For å lykkes vil dette kreve at du har:

  • Erfaring med ledelse for ledere
  • Du er serviceorientert
  • Du motiveres av forandringer og resultater
  • Utstrakt evne til å drive mennesker og prosjektet frem
  • Gode formidlingsevner
  • Gode språkkunnskeper. Må beherske engelsk og norsk, muntlig og skriftlig
  • Erfaring med bruk av operasjonsstøtteverktøy og IT- systemer
Vi verdsetter at dine styrker er:

  • Du har helhetsoversikt og evner å skape et overordnet situasjonsbilde i komplekse situasjoner
  • Du er handlekraftig og viser beslutningsevne og ansvarsglede
  • Du er utadvendt og tilitsvekkende
  • Du er en naturlig motivator
  • Du er flink til å prioritere og tenke langsiktig
  • Håndtere stress på en god måte
  • Du er lojal og evner å jobbe selvstending og i team
  • Du er samfunnsinteressert og oppdatert på forhold som påvirker drift
Vandelattest må fremvises ved 3. gangs-intervju

ER DETTE NOE FOR DEG?
SØK HER

søknadsfrist 15.07.2018