Koordinator.

Publisert:
05.02.2019
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Mirushe Baftii
Telefonnummer:
+47 400 21 439

Detaljer

Publisert:
05.02.2019
Sted:
Oslo
Kategori:
Administrasjon & kontor
Fagområde:
Prosjektkoordinator
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
201202159
Søknadsfrist:
2019-02-26
Kontakt:
Mirushe Baftii
Telefonnummer:
+47 400 21 439

Beskrivelse

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som ønsker en administrativ koordinator-rolle!

Vi opplever økt etterspørsel av koordinatorer innen kontor og administrasjon. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med deg som ønsker å jobbe som leveransekoordinator, markedskoordinator, salgskoordinator og servicekoordinator. Våre kunder er hovedsakelig lokalisert i Oslo og omegn.

Oppdragene vi jobber med kan være av kortere og lengre varighet, og det er en forutsetning at du kan tiltre på kort varsel.

Typiske arbeidsoppgaver vil være:

  • Ansvar for all koordinering knyttet til planlegging, gjennomføring og etterarbeid
  • Kontaktperson mellom interne og eksterne instanser
  • Dokumentbehandling og arkivering
  • Besvare kundehenvendelser
  • Bistå internt med markedsaktiviteter som utsendelser av DM og nyhetsbrev
  • Publisere innhold på websider og interne portaler
  • Bistå med utførelse av forefallende kontoroppgaver
  • Utarbeide, videreutvikle og kvalitetssikre maler og dokumenter

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Høyere utdanning, fortrinnsvis bachelorgrad innen markedsføring, prosjektledelse, kontor- og administrasjon
  • Høy kompetanse innen MS office, spesielt Word og Powerpoint
  • Meget sterk fremstillingsevne i norsk, muntlig og skriftlig
  • Relevant erfaring innen tilsvarende arbeidsoppgaver
  • Interesse for IT og god forståelse for systembruk
  • God bruker av Photoshop og InDesign

Dersom dette høres ut som stillinger som matcher dine ønsker og kvalifikasjoner imøteser vi din CV og et kortfattet motivasjonsbrev.

Vi gjør oppmerksom på at dette er en generell annonse, og ikke en konkret stilling.