Kundeservicemedarbeider - Vikna.

Publisert:
16.04.2018
Ansettelsesform:
Full time
Kontakt:
Yngve Rosenvinge
Telefonnummer:
40021589

Detaljer

Publisert:
16.04.2018
Sted:
Vikna, Nord-Trøndelag
Kategori:
Kundeservice
Fagområde:
Kundeservicemedarbeider
Ansettelsesform:
Full time
Referansenummer:
201142232
Søknadsfrist:
2018-04-17
Kontakt:
Yngve Rosenvinge
Telefonnummer:
40021589

Beskrivelse

Telenor i Rørvik har et flott og moderne kundesenter med over 80 engasjerte medarbeidere. De svarer på kundehenvendelser fra bedriftsmarketdet i hele Norge.

Avdelingen i Rørvik er kjent for godt arbeidsmiljø, stolte og dyktige medarbeidere, pågangsmot og flinke ledere. Rørvik har vært en del av mobileventyret siden 80-tallet, og jobber nå med de fremtidige digitale tjenestene.

Hva er arbeidsoppgavene:

  • Kundebehandling på inngående telefoni
  • Være problemløser, veilede og informere
  • Mersalg av Telenor sine produkt og tjenester
  • Bygge og ta ansvar for egen kompetanse
Hvem ser vi etter:

  • Et utpreget servicemenneske
  • Du har arbeidsmoral og stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig medarbeider som også jobber godt med andre
  • Du må være resultatorientert og liker å jobbe mot fastsatte mål
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsvne
Hva har du gjort tidligere:

  • Du har gått minimum 3-årig videregående skole
  • Du har erfaring fra kundebehandling og bruk av PC
Vi kan tilby deg:

  • Arbeidsglede og nye utfordringer for Norges største leverandør av tele- og datatjenester
  • En spennende arbeidsplass med et meget godt arbeidsmiljø.
  • Arbeid i et moderne kundesenter med fine kantinefasiliteter
  • Grundig opplæring og dyktige ledere som gir sine medarbeidere tillitt
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser (Spør oss gjerne om lønn)
Oppdragets varighet: 23. april til 31. august 2018 med mulighet til forlengelse.

Høres dette ut som en jobb for deg? Vær med på laget!