Ønsker du å bli vår nye deltids IT-supportmedarbeider? - Oslo.

Sendt:
04.12.2017
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Jens Kuhn
Telefonnummer:
+47 950 13 670

Detaljer

Sendt:
04.12.2017
Sted:
Oslo
Kategori:
IT & telecom
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
109607282
Søknadsfrist:
Snarest
Kontakt:
Jens Kuhn
Telefonnummer:
+47 950 13 670

Beskrivelse

Rentokil Initial trenger en IT-ressurs på dagtid som kan ta ansvar for utrulling av maskinvare, supportere software for lokalt ansatte og holde et øye med IT-infrastrukturen på kontoret. Er du for eksempel en IT-student på jakt etter en deltidsjobb på dagtid ved siden av studiene kan dette være jobben for deg!

Arbeidsoppgaver
  • Utrulling av Chromebooks, Laptoper, PDAer i Citrix-basert miljø.
  • Opprette og behandle tickets mot hovedkontor i England
  • Generell IT-support
Kvalifikasjoner
  • Generelle IT-kunnskaper
  • Erfaring med oppsett av hardware
  • God formidlingsevne
  • Teknisk forståelse
  • God skriftlig og muntlig Norsk og Engelsk
Utdanning
  • Fagbrev
  • Høyskole / Universitet
  • IT
  • Teknisk fagskole
Språk
  • Norsk
Egenskaper
  • Fremoverlent
  • Selvgående
  • Effektiv
  • Punktlig
Vi tilbyr
  • Stillingsbrøk: 50%
  • Fleksibel arbeidstid innenfor 8-16.
  • Frihet under ansvar
  • Godt og sosialt arbeidsmiljø


Organisasjonsbeskrivelse
Rentokil Initial er et av verdens største børsnoterte serviceselskap med ca. 28.000 ansatte, fordelt på 60 land. Virksomheten har hovedkontor i London. Vi gir global ekspertise, med lokal service som dekker hele Norge. Vårt hovedkontor ligger i Oslo. I tillegg har vi kontorer i Trondheim, Stavanger og Bergen. I Norge er vi i dag ca. 210 ansatte. 




Rentokil Initial Norge har 3 forretningsområder:

• Rentokil skadedyrkontroll (med mer enn 40 års erfaring in Norge)

• Initial hygiene & matteservice

• Ambius interiørbeplantning.




Med disse tre forretningsområdene kan vi tilby kundene en totalløsning tilpasset bedrifts behov.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og utvikler ferdighetene til våre medarbeidere, for å møte utviklingen og de tjenestene kundene etterspør. Det handler om å kunne tilby en servicetjeneste, når og hvor kunden trenger oss.