Prosjektkoordinator - Drammen.

Publisert:
31.08.2018
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Beate Hæhre Jørgensen
Telefonnummer:
+4740021492

Detaljer

Publisert:
31.08.2018
Sted:
Drammen, Buskerud
Kategori:
Økonomi, regnskap, lønn & innkjøp
Fagområde:
Prosjektøkonom
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
201169081
Søknadsfrist:
2018-09-09
Kontakt:
Beate Hæhre Jørgensen
Telefonnummer:
+4740021492

Beskrivelse

Vi ser etter en person med økonomi-bakgrunn og prosjekterfaring for vår kunde som leverer ingeniørtjenester innen bygg, samferdsel, byutvikling, energi, vann, miljø og helse, olje og gass. I rollen som prosjektadministrator vil du bistå våre prosjektledere i arbeidet med å sikre god gjennomføring i prosjektene.God kommunikasjons evne og samarbeidsevne er en forutsetning for å lykkes i denne rollen.Vi ser etter deg som har erfaring fra prosjektadministrasjon/koordinering gjerne fra andre firma i rådgivning/bygge bransjen.

Arbeidsoppgaver:

Bistå våre prosjektledere i arbeidet med å sikre god gjennomføring i prosjektene. Etablere og bygge opp prosjektene i kundens ERP system og bistå og tilrettelegge i forhold til rapportering av prosjektene. Koordinere og kvalitetssikre data i henhold til kontrakter. Regelmessig utføre og oppdatere prosjektene i forhold til timeføring, budsjett, fakturering og oppfølging av innbetaling fra kunde. Du skal sørge for at alle forhold angående regnskapsførsel, lønnssystemer og -utbetalinger er i henhold til avtaler, lover og regler, og bistå med oppfølging av garantier og forsikringer. Som prosjektadministrator vil du ha ansvar for økonomistyringen i prosjektene og bistå våre prosjektledere i arbeidet med å sikre god gjennomføring i prosjektene.



Kvalifikasjoner:
Erfaring fra prosjektadministrasjon/koordinering er en stor fordelKandidatene vi leter etter har økonomiutdanning på minimum bachelornivå med gode resultater. Du må beherske norsk og engelsk både skriftlig og muntlig.

Personlige egneskaper:
Som person er du nysgjerrig, resultatorientert, og har stor arbeidskapasitet. Hos oss får du en god del frihet i arbeidshverdagen, men dette krever at du selv evner å strukturere arbeidsdagen, og at du viser initiativ og tar selvstendig ansvar for oppgavene dine. Arbeidshverdagen i prosjekt kan være hektisk, og du må klare å holde oversikt, omstille deg raskt, og skille mellom viktige og mindre viktige oppgaver. Du jobber nøyaktig, overholder tidsfrister, og trives med en kombinasjon av rutinearbeid og mer analytiske oppgaver.

Vi tilbyr:

  • En trygg og god arbeidsplass.
  • Et bra arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
  • Konkurransedyktig lønnsbetingelser
  • Frihet under ansvar

Er dette jobben for deg?

Da kan du registrere din CV på www.randstad.no og søke stillingen via våre hjemmesider. Søknader og kandidater vurderes fortløpende. Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte:

Senior Advisor Beate Hæhre Jørgensen på mobil 400 21 492 eller mail beate.jorgensen@randstad.no