Senior Account Executive - Offentlig Team - Oslo.

Publisert:
13.10.2018
Ansettelsesform:
Heltid
Kontakt:
Atle Sæther
Telefonnummer:
+47 919 13 999

Detaljer

Publisert:
13.10.2018
Sted:
Oslo
Kategori:
IT, Teknologi og Telecom | Salg og markedsføring
Ansettelsesform:
Heltid
Søknadsfrist:
Snarest
Kontakt:
Atle Sæther
Telefonnummer:
+47 919 13 999

Beskrivelse

Phonero er en merkevare i Telia-konsernet. Selskapet leverer markedsledende teletjenester til bedriftskunder og til Offentlige sektor med stor suksess. Siden oppstarten i 2008 har over 30.000 bedrifter og virksomheter valgt Phonero som sin mobil- og teleleverandør. Kombinasjonen av gode tjenester, tett oppfølging, super kundeservice - til riktige priser, har resultert i at Phonero har tatt store markedsandeler. Sjekk www.phonero.no for mer informasjon.

For å styrke vårt team mot Offentlig sektor, ser vi nå etter en fremoverlent, tilpasningsdyktig og teamorientert:

Senior Account Executive – Offentlig Team 

Phonero sitt offentlige team, er en gjeng litt utover det vanlige i bransjen. Vi er #2 i det offentlige markedet og elsker utfordrerrollen. Avdelingen jobber dedikert mot Statlige og kommunale organisasjoner og har blant annet store avtaler som; Fellesavtalen for statlige virksomheter i regi av Statens innkjøpssenter, samt flere kommunale/fylkeskommunale innkjøpssamarbeid. Til sammen omfatter dette over 100 kommuner/fylkeskommuner. Kunder som Politiet, Forsvaret, Skatteetaten, Difi/Statens innkjøpssenter etc, bekrefter at vi har lykkes godt.

Vi snakker med menneske på alle plan hos våre kunder, så dette må du også være komfortabel med. Målgruppen er virksomheter i godt kjente kundesegment. Det er stort fokus på  tjenester/løsninger som gir merverdi for kundene og gode referanser hjelper deg på veien videre. 

Som Senior Account Executive i Phonero vil dine oppgaver deles mellom forvaltning av allerede eksisterende kunder, i kombinasjon med å vinne nye. Dette foregår i hovedsak ved besvarelser av offentlige anbud, og kjennskap til dette vil derfor være et stort bidrag inn i Phonero sin organisasjon. En del av stillingen er også knyttet til opplæring og igangkjøring av nye løsninger. Det er fokus på at kundene får gode kundeopplevelser og full utnyttelse av løsningene. I et lite, men effektivt team, er det viktig at alle bidrar der det trengs. Den vi søker bør derfor være fleksibel og samarbeidsorientert slik at felles mål oppnås.  Du vil få solid tjeneste- og produktopplæring slik at du kan tilegne deg både bredde- og spisskompetanse innen utvalgte områder.

Ønskede kvalifikasjoner
  • Høyere relevant utdannelse, eller en fascinerende grunn til ikke å ha det
  • Erfaring fra forvaltning og videreutvikling av større kunder
  • Erfaring med- og forståelse for offentlige kjøpsprosesser
  • Bred forretningsforståelse
  • Gjerne erfaring fra besvarelse av offentlige anbud innen teknologi eller IT, eller prosjektledelse av større anbudsprosesser
  • Komfortable i opplæringssammenheng og presentasjoner
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
Personlige egenskaper
  • Evne og lyst til kontinuerlig å tilegne deg ny kunnskap
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig
  • Evnen til å tenke langsiktig og strategisk
  • Analytisk og fokusert
  • Teamorientert og hjelpsom
  • Selvstendig
  • Bidra positivt inn i et allerede godt arbeidsmiljø
Phonero/Telia tilbyr
  • Jobb i et dynamisk og spennende selskap med suverene og etterspurte løsninger
  • En teamorientert organisasjon som hjelper og støtter hverandre
  • En fleksibel arbeidshverdag
  • Allsidige og utfordrende oppgaver
  • 2 ekstra feriedager
  • Gode lønns, pensjons- og forsikringsordninger samt billønn
 Vil du bli en del av vårt Team?

For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte Sr. Rådgiver Atle Sæther i Dfind AS på telefon 91 91 39 99 eller på atle.sather@dfind.no. Søk på stillingen ved å benytte «søk her» knappen i annonsen. Søknader behandles fortløpende og vil bli behandlet strengt konfidensielt.  Vi ser frem til å høre fra deg!

Vi er Telia Norge, den nye generasjonen telekom-selskap. Våre 1200 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Vi er navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet - året rundt. Som del av Nordens største mobilselskap er vi en digital tilrettelegger i samfunnet som sammen med partnere fører verden nærmere alle kunder. Telia, The New Generation Telco.

Vi i Telia jobber for at du og dingsene dine alltid skal være på nett. Vi gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet - året rundt.  I Telia Norge, med Telia, OneCall, MyCall og Phonero, er vi rundt 1200 mennesker. Som en del av Nordens største mobilselskap sørger vi og våre partnere for å koble verden tettere sammen.

For mer informasjon om Phonero, sjekk ut: www.phonero.no