Ta vare på kundene våre,- så tar vi vare på deg.

Publisert:
14.12.2018
Ansettelsesform:
Deltid
Kontakt:
Nina Simensen

Detaljer

Publisert:
14.12.2018
Sted:
Oslo
Kategori:
Kundeservice
Fagområde:
Kundeservicemedarbeider
Ansettelsesform:
Deltid
Referansenummer:
201186926
Søknadsfrist:
2019-01-06
Kontakt:
Nina Simensen

Beskrivelse

Electrolux skal bygge opp et nytt Consumer Center i Oslo, og i den forbindelse ønsker vi å sikre oss de beste ansatte med på laget!

Våre kunder er vårt alt. Å forstå kundens behov og ønsker er alt vi gjør, fra hvordan vi designer våre produkter og hele veien hjem til kundene. Det er her du kommer inn i bildet – gjennom å lytte, forstå og tilby løsninger som ikke bare løser problemet, men som også gir en god opplevelse.

En vanlig dag på jobben:
I rollen som kundeservicemedarbeider har du en nær dialog med kollegaer og leder for å sikre at du opprettholder høy kvalitet i hver kundekontakt. Du håndterer samtaler og e-post fra våre kunder som trenger service på sine produkter eller har spørsmål til nye kjøp. Du er en del av vårt ettermarkedsteam som sikrer at våre eksisterende kunder mottar støtte når de trenger hjelp med sine produkter. Som i mange bransjer er ettermarkedet en viktig kanal for å bygge lojalitet, og en viktig del av oppdraget ditt er å behandle hver kontakt på en slik måte at kunden blir fornøyd og inspirert. Du vil rapportere til Customer & Consumer Engagement Team Leader.

Hvem er du?

  • Leverer resultater - Du tilbyr relevante og smarte løsninger, uansett hvilke problemer våre kunder skulle ha, på en høflig og engasjerende måte
  • Kommunikator - Du er entusiastisk og har evnen til å bruke spørsmålsteknikk for å få kundene til å beskrive deres behov. Du har stor tålmodighet og viser engasjement gjennom din ekte nysgjerrighet
  • Sosial - Du elsker å engasjere dine kolleger og er sannsynligvis den som bringer laget ditt til After Work
  • Ambisiøs og pådriver - Du har entreprenørskap og har i tidligere roller vist dette ved ikke bare å finne problemene, men ved å presse gjennom forbedringer der det trengs
Kvalifikasjoner:

  • Tidligere erfaring med kundeservice
  • Gode dataferdigheter
  • Flytende i norsk både skriftlig og muntlig
  • Fordel om du har erfaring med hvitevarer eller andre tekniske produkter
  • Fordel med kjennskap til kjøpsloven
Vi kan tilby:

  • 50% og 80% fast stilling med mulighet for skiftordning
  • En bedrift med stort fokus på talent management
  • Tilgang til treningsrom på huset
  • Kantineordning
  • Et godt arbeidsmiljø med lojale og dyktige ansatte
  • Mulighet til å være med i oppstartsfasen av et nytt og særdeles viktig satsningsområde
Les mer om Electrolux her: https://career.electroluxgroup.com/

Spørsmål til stillingen kan rettes til Linn Falao Welin, linn.falaowelin@randstad.no eller Nina Simensen, nina.simensen@randstad.no i Randstad.

CV og søknad sendes via “Søk her”. Vi oppfordrer deg til å søke snarlig, men senest innen 11. desember 2018.