Vi søker daglig leder til Mikkelsen AS.

Detaljer

Publisert:
21.06.2020
Sted:
Drammen, Buskerud
Kategori:
Annet
Ansettelsesform:
Heltid
Referansenummer:
201293512
Søknadsfrist:
2020-07-20
Kontakt:
Beate Hæhre Jørgensen
Telefonnummer:
+47 400 21 492
Vi søker daglig leder som med entusiasme, glød og stolthet kan utvikle Mikkelsen Kran og Transport videre i et spennende marked.
Mikkelsen AS ser etter en daglig leder som ønsker å bygge opp og utvikle bedriften videre for å ta nye markedsandeler i et spennende marked. Vi ser etter deg som har glød og arbeidslyst og som nå ønsker en utfordring, der du får muligheten til å skape noe sammen med ansatte og eiere. Du bør ha sterk gjennomføringskraft og et ukuelig pågangsmot, da mye er ugjort der det er et stort potensiale i dag. Du er ikke redd for å bli skitten på fingrene og bidrar gjerne operativt og klar for å legge ned mye arbeid sammen med de ansatte.

Daglig leder har stor arbeidskapasitet og du gir deg ikke før du har nådd målene du har satt for bedriften. Du er handlekraftig og setter idèer ut i handling. Du er åpen og direkte samtidig som du er god til å lytte til andre, for å komme frem til de beste løsningene.

Det er viktig for deg at de ansatte trives og er stolt av arbeidsplassen sin. Derfor vil du jobbe for at de ansatte skal ha en trygg og sikker arbeidsplass. Du tar gjerne imot gode ideer og innspill fra alle for å skape eierskap og trivsel.

Mikkelsen AS er lokalt eid med aktive eiere. De eksisterende lokale kundeforholdene danner en solid plattform for virksomheten. Nærhet til kundene og kunnskap om lokale forhold sørger for at både nye og etablerte kunderelasjoner ivaretas på en best mulig måte.

Daglig leder rapporterer til styret.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du har gjerne relevant teknisk erfaring, kompetanse og/eller utdannelse.
  • Du har utdanning innen økonomi eller relevant erfaring.
  • Du har gjerne salgserfaring fra salg og relasjonsbygging.
  • Du skal ha ledererfaring og gjerne erfaring fra endringsledelse.
  • Du er en dyktig verbal kommunikator, både muntlig og skriftlig.
  • Du har IT kunnskap og systemforståelse.
  • Du har erfaring med offentlig anbud og tilbudsprosesser.
  • Du har erfaring eller ønske om å bygge opp og utvikle noe og trigges av utfordringer.
Personlig egnethet har stor verdi, så ikke nøl med søke, selv om du ikke sjekker av på alle kvalifikasjonene!

Personlige egenskaper vi ønsker at ny daglig leder skal ha:

  • Involverende og tett på leder stil.
  • Motiverende med drive og humoristisk sans.
  • Uformell med pondus og tyngde.
  • Selvstendig, dog med fokus på samarbeid.
  • Ansvarsbevisst og kvalitetsbevisst.
  • Profesjonell og tillitsskapende.
  • Initiativrik og handlekraftig.
  • Strukturert, systematisk og selvstendig.
  • Kreativ med teft for business.
Vi tilbyr en utfordrende, selvstendig og attraktiv stilling i et uformelt miljø, som er inne i en spennende og positiv utvikling. Med stillingen følger en konkurransedyktig lønnspakke for den rette kandidat. Det vil selvsagt bli gitt en solid intern opplæringsperiode. For den rette kandidaten kan det også bli aktuelt med medeierskap. Søknadsfristen er 19. juli. Pga ferieavikling vil alle søkere bli kontaktet fra 20. juli og fremover. Alle vil få svar og vil bli kontaktet forløpende etter søknadsfristen. Alle søknader behandles konfidensielt -også overfor oppdragsgiver om ønskelig.

Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Senior Advisor i Randstad: Beate Hæhre Jørgensen på 400 21 492 eller beate.jorgensen@randstad.no frem til 1. juli og etter 20. juli pga ferie. Vi kontakter søkere fra og med 20. juli og avtaler intervjuer fortløpende i Randstad sine lokaler i Dr. Hansteins gate 9, 3044 Drammen i Drammen Stasjon Business Center.

Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk for å sikre en kvalitetssikker prosess.