Gjensidige i Bergen er nå på jakt etter flere dyktige rådgivere til deres kundesenter i Bergen.
Kundetilfredshet er en svært viktig og en høyt prioritert oppgave hos dem. Ønsker du å bli bedre kjent med deg selv, og ha muligheten til å utvikle deg innen salg og service? Er du typen som blir motivert av å bli målt på prestasjoner, og har mersalg i fokus?
Vi leter nemlig etter markedets beste rådgivere til å betjene innkommende henvendelser fra nye og eksisterende kunder. Avdelingens hovedoppgaver består av ulike typer kundehenvendelser og krever at du evner å sette deg inn i ulike saker i løpet av en arbeidsdag, samt jobbe med mersalg. Vi søker kunderådgivere for engasjement i en 100% stilling.
Vi søker deg som er: - Salgs- og serviceorientert
- Utadvendt, pålitelig og opptatt av å yte god kundeservice
- Strukturert, selvgående og målrettet
- Stor arbeidskapasitet og arbeidsglede
- Utdannet med en bachelorgrad i økonomi og administrasjon, regnskap eller andre relevante studieretninger
Vi tilbyr: - Godt arbeidsmiljø med stor takhøyde hos kunden
- Grundig opplæring, her skiller Gjensidige seg svært positivt ut med sitt opplæringsopplegg
- Gode utviklings- og karrieremuligheter
- Vi tilbyr i tillegg et trivelig og sosialt arbeidsmiljø med lønn etter tariff (finansforbundets sentralavtale)
- En jobb hos Gjensidige inngår i en skiftordning etter oppsatt skiftplan som innebærer noen vakter på kveld og helg
- Fast stilling hos oss i Randstad og oppfølging i perioden du er utleid til våre kunder
Hvem er du? Du er en sosial bidragsyter som tar et felles ansvar sammen med alle på kundesenteret for å yte maksimalt for kunden. Du er initiativrik og tillitsvekkende, og trives i et miljø med høyt tempo. Du trives med å snakke med kunder, og er god på mersalg.
Du kan gjerne lese mer om Gjensidige på
www.gjensidige.no.
Vi intervjuer kandidater fortløpende (pr. video i første omgang) så vi anbefaler deg å søke så snart som mulig. Det er oppstart i januar, så det haster å få på plass kandidater. Vi ser frem til å høre fra deg!