chief sales officer

regine gausemel, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Intin AS
arbeidssted
førde, vestland
kategori
Administrasjon, kontor og HR
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
regine gausemel
telefon
+4795440058
e-post
regine.gausemel@randstad.no
søknadsfrist
14.06.2022
søk nå

stillingsbeskrivelse

Har du kommersiell sans og lederegenskaper?

Intin er på jakt etter å utvide ledergruppen, og søker nå etter Chief Sales Officer

I Intin får du jobbe med en herlig blanding av unge og erfarne, menn og kvinner, noe som skaper et fantastisk godt arbeidsmiljø. Latteren sitter løst og vi elsker å feire både store og små bragder. Vi er en god gjeng med Intins som er glad i å være sosiale både på og utenfor arbeidsplassen. Vi har stor tro på at teamarbeid skaper kreativitet og at en god diskusjon kan løse de fleste problemstillinger. Vi liker å sette oss hårete mål, og helst nå alle sammen.


Som en liten bedrift i kraftig vekst er det store muligheter for å påvirke utviklingen og forme fremtidens Intin. Smartteknologi vil forenkle hverdagen for mange, og nå har du mulighet til å bli med på denne spennende utviklingen.

Vi søker nå etter Chief Sales Officer for å videreutvikle Intin AS. Denne personen vil få ansvaret for å nå selskapets målsetninger for salg og kundeoppfølging innenfor forretningsområdet smarthus og distribusjon. Stillingen innbefatter operativt salg og oppfølging, men krever også evne til å bygge opp og lede selskapets salgsteam. Vi ser for oss at du tar ansvar for store kunder, arbeider med samarbeidspartnere og jobber med utvikling av konseptet basert på kundebehov. 

Stillingen inngår også i selskapets ledergruppe. Det forventes derfor at man involverer seg i selskapets totale drift, tar initiativ på selskapsnivå, og bidrar til prosesser og oppgaver selv om det ikke naturlig hører inn under det primære fagfeltet. 

Vi søker deg som har evnen til å utvikle gode ansatte og et godt team, samtidig som du evner til å bidra i utviklingen av selskapets markedsposisjon, omdømme og interne arbeidsmiljø. I tillegg er du en person som kan vise til god ledererfaring og gode salgsresultater. 


Om du blir en Intins så får du:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et selskap som er i sterk vekst
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter
  • Arbeidsplass i det moderne og dynamiske kontorfellesskapet Peak Sunnfjord
  • Variert arbeidshverdag, med både selvstendig arbeid og tverrfaglig teamarbeid
  • Et godt og sosialt arbeidsmiljø
  • Plass på bedriftslaget i bowling! 
 

Om dette høres interessant ut vil vi oppfordre deg til å søke. 

Informasjon vedrørende søknaden blir håndtert konfidensielt, også overfor vår oppdragsgiver dersom det er et ønske.

Aktuelle kandidater blir kontaktet for intervju fortløpende.

Ved spørsmål om stillingen kan du kontakte Regine Gausemel tlf: 95440058.


 

Om arbeidsgiver

Intin har gjennom distribusjon av smarthuskomponenter og leveranse av smarthusprosjekter etablert seg som en betydelig aktør i det nye PropTech markedet. Vi utarbeider løsninger for å ta i bruk ny smart teknologi i boligprosjekter og som del av prosjekter i proffmarkedet. Vi distribuerer direkte, gjennom nettbutikker og gjennom samarbeid med elektrikere. Selskapet har mellom annet utviklet løsningen Invite™for utleie og reiselivsbransjene. Teamet består av 15 ansatte internt og 5 eksterne ressurser for software utvikling. Ny smart teknologi vil modernisere Norske hjem, og vi vil skal være der for å utvikle og å hjelpe norske boligeiere å ta dette i bruk.