clinic manager / office manager

jon bjørbekk, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
AWAKN OSLO AS
arbeidssted
oslo
kategori
Helse
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
jon bjørbekk
telefon
+4795211580
e-post
jon.bjorbekk@randstad.no
søknadsfrist
Snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Vil du være med å bidra til at flere får behandling for sine psykiske lidelser?

Clinic Manager / Office manager


Psykisk lidelse og avhengighet påvirker omtrent 20 % av verdens populasjon. Eksisterende behandling for psykisk lidelse og avhengighet har vist seg å ikke være like effektiv for alle. Awakn-klinikker bruker godkjent medisin (ketamin) i kombinasjon med psykoterapi sammen med eksisterende behandlingsformer. Selskapet er dedikert til å gi den mest avanserte behandlingen mot depresjon og vi følger metodikker utviklet ved National Institute of Mental Health og de kliniske retningslinjene publisert av American Psychiatric Association og American Society of Ketamine Physicians. Vi tilbyr en sikker og effektiv behandling basert på 20 års klinisk forskning.

Vil du være med å bidra til at flere får behandling for sine psykiske lidelser?
Vi er nå på jakt etter en som har lyst til å være med og bygge opp vår klinikk i Oslo. Vi skal etablere oss i nye lokaler i Oslo sentrum og regner med å flytte inn før sommeren 2022. 

Stillingsbeskrivelse
Clinic Manager er ansvarlig for administrasjon og drift av Awakn-klinikken i Oslo. Du vil også være delaktig i å gi klientene en varm velkomst og støtte gjennom prosessen og få dem til å føle seg komfortabel. Clinic Manager er også ansvarlig for utvikling og styring av klinikkplanen, planlegging av de ukentlige teammøtene og sørge for at all informasjon samles inn fra klientene og deres fastlege. I tillegg til de praktiske arbeidsoppgavene vil du også ønske velkommen våre klienter, gi dem en trygg og varm velkomst før de skal til utredning / behandling. 

Arbeidsoppgaver
  • Utøve ledelse av klinikken i tråd med selskapets verdier
  • Gjennomføre innledende prioritering av klienter og behov, samt annen pasientkontakt
  • Ansvar for klinikkens drift og utviklingsarbeid i henhold til gjeldende lovverk, forskrifter og standarder, samt de ulike rapporteringssystemer som er innført i kjeden
  • Operativ ledelse med fokus på videreutvikling av klinikken
  • Klinikkens kontaktpunkt for eksterne leverandører eks. regnskapstjenester, renhold, m.m.
  • Innkjøps- og budsjettansvar

Kvalifikasjoner
  • Vi tror du har høyere relevant utdanning innen helsefag og / eller erfaring med å jobbe i tilsvarende stilling i helsevesenet
  • Du har erfaring med å sette opp og implementere interne prosesser og prosedyrer
  • Du evner å ha en høy stressterskel, liker å ha mange "baller i luften" samtidig
  • Gode kommunikasjonegenskaper, muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
  • Gode ferdigheter med IT-verktøy
  • Du kan jobbe selvstendig, liker varierte arbeidsoppgaver og holde tidsfrister

Personlige egenskaper
  • Engasjement og fokus på kvalitet
  • Samarbeider godt med andre, er positiv og hjelpsom, og serviceinnstilt
  • Evne til å opprettholde konfidensialitet og tillit
  • Kunnskap, ferdigheter og erfaring innen helse / psykisk helse
  • Kunnskap om metodikk og klinisk forskning

Høres dette interessant ut? Ta gjerne kontakt for en uformell prat om stillingen. Alle henvendelser behandles konfidensielt. Kontaktperson for stillingen er Per Erik Henriksen, Sr rekrutteringsrådgiver i Randstad Care, på telefon: 917 81 819.

Om arbeidsgiver

Awakn er et biotech selskap som utvikler og tilbyr behandlinger innen mental helse og ulike avhengigheter. Awakns team består av anerkjente kjemikere, forskere, psykiatere og psykologer som utvikler og fremmer neste generasjon behandling og teknologier for å behandle ulike psykiske lidelser. Awakn vil tilby vitenskapelig forankrede behandlingsformer for ulike mentale lidelser i klinikker over store deler av Europa. Selskapet har per i dag kontorer i London og i Oslo, og selskapet har store ekspansjonsplaner.