customer service technician

asja saric, randstad
omfang
contract
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad AS
arbeidssted
fornebu, viken
kategori
IT
sektor
Privat
omfang
contract
stilling
Fulltid
kontakt
asja saric
telefon
+4746421973
e-post
asja.saric@randstad.no
søknadsfrist
30.11.2021
søk nå

stillingsbeskrivelse

Telenor søker en Customer Service Technician

Telenor søker nå en kunderådgiver til deres bedriftskunder! Ønsker du å bli en del av en arbeidsplass der sikkerhet og samfunnsansvar ligger i hjertet av virksomheten? Avdeling Fault Management består av et dyktig og engasjert team på 65 ansatte som til enhver tid bidrar til sikkerhet og beskyttelse ved overvåke og dekke kritiske hendelser for Telenor sine kunder. Avdelingen har et stort ansvar for å sikre at norske bedrifter kan jobbe i en trygg og teknisk problemfri hverdag!

Arbeidsoppgaver vil bestå av å:

  • Håndtere feilmeldinger for de største og strategisk viktigste kundene for Telenor bedrift.
  • Besvare henvendelser på skriftlige kanaler samt via telefon, og fungere som support og kunderådgiver.
  • Innhente informasjon, analysere og distribuere til riktig teknisk enhet.
  • Koordinere informasjon i større feilsituasjoner.
  • Holde løpende kundekontakt. 
  • Overvåke og proaktivt varsle kundene.
  • Informere og rådgi. 
  • Levere på egne og teamets gjeldende KPI’er. 


Telenor tilbyr: 

  • Flotte lokaler på hovedkontoret på Fornebu.
  • Strukturert opplæring og gode utviklingsmuligheter. Det legges stor vekt på individuell utvikling, så du vil få god opplæring samt muligheten til å bestå tester som sørger for vedlikehold og utvikling av egen kompetanse.
  • En utfordrende og givende jobb som betyr mye for kundene.
  • Muligheten til å bidra til å utvikle og forbedre eksisterende arbeidsprosesser, rutiner og retningslinjer.
  • Et hektisk miljø med en bratt læringskurve.


Randstad tilbyr:

  • Fast ansettelse i Randstad hvor du vil bli leid ut til Telenor.
  • Du vil bli en viktig del av Randstad - verdens største HR-selskap!
  • Inngangsport til et stort nettverk av spennende selskaper.
  • Oppfølging av våre dyktige personalkonsulenter.


Vi ser etter deg som: 

  • Gjerne har høyskoleutdanning, men relevant arbeidserfaring innenfor kundebehandling kan kompensere for manglende utdanning.
  • Kan sikkerhetsklareres.
  • Gjerne har god teknisk forståelse eller interesse.
  • Jobber effektivt og evner å håndtere mange baller i luften samtidig.
  • Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner.
  • Er opptatt av å yte god kundeservice.
     

For å lykkes i denne rollen er det viktig at du viser forståelse for kundens avhengighet av Telenor sine produkter og tjenester, og at du utfører oppgaver i henhold til eksisterende rutiner og standarder. Du trives med å samarbeide med andre og jobbe i team, og ønsker å bli en del av et sosialt arbeidsmiljø hvor det legges stor vekt på dele kunnskap, erfaring og informasjon. 

Arbeidstid: 08-16
Oppstart: Snarest og ut 31.03.22, med mulighet til forlengelse.

Finner du stillingen interessant ser vi frem til å motta en kortfattet søknad sammen med din CV! Har du spørsmål kan du ta kontakt på asja.saric@randstad.no eller på tlf. 46421973. 

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no