customer success manager

ann-mari nygaard, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Digiquip AS
arbeidssted
tomter, viken
kategori
IT
sektor
Privat
omfang
fast
kontakt
ann-mari nygaard
telefon
+4740021479
e-post
ann-mari.nygaard@randstad.no
søknadsfrist
02.02.2022
søk nå

stillingsbeskrivelse

Jobber du både med hodet og hjertet for å skape de beste kundeopplevelsene?

DigiQuip AS er et ungt teknologiselskap, men har allerede rukket å knytte til oss mange av de store entreprenørene og maskinutleieselskapene i Norge – og stadig flere kommer til. Vi er inne i en spennende tid og har store ambisjoner om videre vekst, nasjonalt og internasjonalt. Derfor har vi behov for en sterk relasjonsbygger som skal følge opp og jobbe tett sammen med alle eksisterende og nye kunder. En stilling som Customer Success Manager hos oss innebærer at du vil få stor innflytelse på grunnlaget for vår vekst; kundetilfredshet! Du får en nøkkelrolle i arbeidet med å levere de beste kundeopplevelsene og sikre at våre kunder får maksimal verdi ut av et samarbeid med oss. Samtidig vil du fungere som det viktige bindeleddet mellom kundene og selskapets øvrige funksjoner. 

Hvorfor skal du velge DigiQuip AS som din neste arbeidsgiver?

Vi er en dedikert gjeng med lidenskap for innovasjon, som ser et enormt potensiale i produktet vi har utviklet. DigiQuip er et unikt system som løser et stort udekket behov i markedet, ikke bare i Norge. Derfor har vi ambisjoner som strekker seg langt over landegrensene. Med fokus på markedets behov vil plattformen kontinuerlig utvikle seg og dekke et stadig bredere spekter. 

Mulighetene er mange, og reisen vår har såvidt begynt! Du vil derfor kunne påvirke firmaets retning og strategi fra en tidlig fase og utvikle DigiQuip videre sammen med et ambisiøst team. Arbeidet ditt som Customer Success Manager vil virkelig utgjøre en forskjell og ha stor innvirkning på hvordan DigiQuip vil se ut i fremtiden. Hos oss vil du få en arbeidsplass med høyt tempo, utfordringer, varierte oppgaver, gode faglige diskusjoner, noe tørrprat, en solid dose godt humør og masse pågangsmot! Vi er opptatt av at hver enkelt skal få gjøre det de er gode på, og sammen jobber vi målrettet for å kunne levere de beste løsningene for våre kunder. 

Hos oss vil du:
  • Bli en del av et innovativt selskap med egenutviklede skyløsninger for maskiner og utstyr
  • Få en sentral rolle i en bedrift med lidenskap og engasjement for produktet sitt
  • Jobbe med komplekse og spennende kunder, systemer og løsninger 
  • Få stort ansvar og påvirkningsmuligheter i en flat struktur
  • Bli en lagspiller i et team fylt med positiv energi, motivasjon og solid faglig kompetanse
  • Ha kontorplass i moderne lokaler i Spydeberg, 40 min fra Oslo sentrum
  • Få fleksibilitet i hverdagen. Det er greit å jobbe hjemmefra hvis vi ser deg regelmessig på kontoret
  • Konkurransedyktige betingelser og utviklingsmuligheter

For å lykkes i rollen, ser vi for oss at du: 
  • Er genuint opptatt av kundesuksess, med evne til å bygge tillit og langvarige kunderelasjoner
  • Kan vise til relevant arbeidserfaring innen salg, kundeutvikling eller prosjektledelse, gjerne innen software/SaaS/IT
  • Har god erfaring med kundestøtte og har jobbet med onboarding og opplæring av kunder tidligere
  • Viser solid IT-teknisk forståelse, er opptatt av detaljer og setter deg kjapt inn i nye systemer og verktøy
  • Gjerne har kjennskap til - eller engasjement for maskiner og utstyr i anleggsbransjen
  • Er løsningsorientert med evnen til å samle inn nødvendig informasjon og forstå kundens behov
  • Tar initiativ, er proaktiv og jobber målrettet for å skape utvikling
  • Som person er du positiv og nysgjerrig, med sterke mellommenneskelige ferdigheter
  • Liker å ta eierskap og arbeide selvstendig, samtidig som du setter pris på samarbeidet med resten av teamet
  • Du snakker flytende norsk/ engelsk og er dyktig til å formulere deg både skriftlig og muntlig 
  • Har gode presentasjonsevner, både fysisk i møte med kunden og digitalt 

Dine viktigste oppgaver:
  • Bygge langsiktige relasjoner til våre kunder og skape merverdi for dem i hver fase av kundereisen
  • Sørge for vellykket onboarding og implementering av nye kunder og brukere i DigiQuip
  • Besøke eksisterende kunder regelmessig for å bygge gode relasjoner og få en dypere forståelse av deres behov og utfordringer
  • Fungere som vår rådgiver og sikre at kundene forstår verdien av DigiQuip og hvordan de kan bruke det på best mulig måte 
  • Være en viktig støttespiller for kunden ved eventuelle problemstillinger og proaktivt foreslå effektive løsninger
  • Organisere og gjennomføre opplæringsaktiviteter 
  • Skape engasjement og interesse for våre tjenester og fremme mulighetene som finnes i løsningen 
  • Forklare og følge opp kunders forbedringsforslag til produkt- og utviklingsteamet

Snarlig oppstart er ønskelig og vi ansetter fortløpende dersom rett kandidat dukker opp. Send derfor søknad så snart du har mulighet. Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

Om arbeidsgiver

DigiQuip AS er et teknologiselskap etablert høsten 2019. Vi utvikler løsninger for å effektivisere dokumentasjon, opplæring og miljørapportering i bygg og anleggsbransjen. Vi leverer en digital lærings-, utstyrs- og prosjektstyringsplattform. Tjenesten er en ende til ende løsning som i hovedsak vil betjene alle som produserer, selger, eier, leier ut og bruker maskiner og utstyr både i og utenfor Norge. Vi er dedikert til å utvikle programvare som skaper sikrere og bærekraftige arbeidsplasser samtidig som det sikres samsvar. DigiQuip sysselsetter i dag 12 engasjerte og kompetente medarbeidere, 5 ansatte i Spydeberg, Norge og 7 ansatte i Beograd, Serbia. Selskapet har lokal tilhørighet med solide eiere. Sammen med våre kunder og partnere ønsker vi å gjøre DigiQuip plattformen til den mest brukervennlige, funksjonelle og samlende digitale opplæringsplattformen for hele bransjen, slik at stadig nye forventninger og krav kan dekkes på et sted. Selskapet er i dag etablert med kunder i Norge, og har sterke globale vekstambisjoner.