driftsansvarlig

faryal anwar, randstad
omfang
konsulent
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad AS
arbeidssted
oslo
kategori
Industri og produksjon
sektor
Privat
omfang
konsulent
stilling
Fulltid
kontakt
faryal anwar
telefon
+4740021443
e-post
faryal.anwar@randstad.no
søknadsfrist
Snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Er du en som utstråler entusiasme, arbeidsglede og en som får ting gjort? Da søker vi deg!

Vi søker deg som tenker helhetlig, har oversikt over og innsikt i marked, kundesegmenter, kjeder, trender og konkurrenter til en spennende stilling innenfor et næringsmiddelkonsern. Det er ønskelig at du kan starte allerede i juni. 

Arbeidsoppgaver:
  • Sikre optimal operasjonell drift 
  • Utarbeide prognoser
  • Identifisere og følge opp tiltak ved utfordringer knyttet til levering av varer (Logistikk), inkludert ruteendringer, planlegging av helligdager og oppfølging av servicegrad
  • Identifisere og følge opp tiltak ved utfordringer ved varetilgjengelighet og -kvalitet (Produksjon)
  • Identifisere og følge opp tiltak ved utfordringer med bestilling og betaling (Digitale kundetjenester, IT, Økonomi)
  • Identifisere og følge opp tiltak ved utfordringer hos leverandører
  •  Koordinere henvendelser fra kundesenteret
  • Være ute hos kunde for å bedre forstå driftsutfordringer
  • Sikre effektiv drift av konseptet gjennom kontinuerlig evaluering og oppfølging av vareflyt og logistikk
Kvalifikasjoner og egenskaper:
  • Høyere relevant utdanning, minimum Bachelor nivå. Lang og særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende formale krav
  • Norsk: Flytende skriftlig og muntlig
  • Engelsk: Flytende skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra lignende stillingte veeeee
  • knyttet til kommersielle prosjekter
  • Erfaring fra salg eller andre kommersielle roller er en fordel
  • Erfaring fra innovasjonsprosjekter og forretningsutvikling er en fordel
  • Har erfaring med å nå resultater gjennom å motivere nøkkelpersoner på tvers av egen organisasjon for å møte kundebehov
  • God generell IT-kompetanse og evne til å sette seg raskt inn i relevante verktøy
  • Sterk relasjonsbygger som evner å samarbeide effektivt i team og skaper tillitt
  • Gode kommunikasjonsevner som skaper gode dialoger og koordinerer på tvers i organisasjonen
  • Skaper forståelse og innsikt​
  • Er god på kunnskapsformidling, og på å forstå og støtte andre i deres arbeid
  • Evne å planlegge, prioritere og gjennomføre
Vi tilbyr:
  • Spennende stilling i et av Norges største næringsmiddelkonsern
  • Varierte arbeidsoppgaver og mulighter for utvikling
  • Gode lønnsbetingelser
  • Mulighet for fast ansettelse

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no