om stillingen arbeidsgiver Randstad – på vegne av kunde arbeidssted oslo, oslo kategori Administrasjon, kontor og HR sektor Privat omfang konsulent stilling Fulltid kontakt nina simensen telefon +4740021487 e-post nina.simensen@randstad.no søknadsfrist Snarest søk nå send denne stillingen via e-post skriv ut stillingsbeskrivelse Vi søker en HR-administrator til et internasjonalt selskap med kontorer blant annet i Oslo. Du vil bli del av et nordisk HR-team, med arbeidsplass hjemmefra på grunn av covid-19. Opplæring vil skje digitalt. Vi tilbyr 50-100% stilling, etter eget ønske, i en 3-6 måneders periode.Du har erfaring med HR-administrasjon og lederstøtte i HR-relaterte saker. Det er et fortrinn dersom du har erfaring med forberedelse til lønn. Du er kjent med SAP, har en evne til å lære fort og motivasjon for oppgavene vi tilbyr.Arbeidsoppgavene gjelder for Norge og Danmark, med dersom du kan håndtere Sverige og Finland i tillegg så er det et fortrinn.Main tasks and duties:A personal point of contact for associate enquiries, providing information & guidanceDelivers employee lifecycle support through recruitment, onboarding, induction, development, performance, health & well-being, and, if appropriate, terminationSupports the HRBP to deliver positive change outcomes e.g. redundancy, TUPE transfers, re-structures, acquisitions, productivity, or other change management initiativesPartners with local and global HR & COE teams to provide information, support, and execution of wider HR initiativesActs as subject matter expert on all key HR policy and procedureRespond to general requests/inquiries from employees regarding benefits, payroll, etc.Create and maintain org charts, org announcements, job descriptions, and other similar documentsWork with offshore teams to follow up on processing request in a timely manner with an eye toward qualityOther tasks that may be assigned:Manage payroll end to end for the respective countries, Denmark & NorwayProvide Payroll with necessary & timely informationDeliver accurately and on timeKeep systems, i.e. SAP & payroll, updated with associate information & changesManagement of leave of absence records e.g. Maternity/Paternity/Parental/Family Leave/sickness absence, etcAppropriate handling and processing of confidential and time-sensitive materialEnsure compliance with all local labor laws and regulationsGenerate a variety of reports as requested by HR, Finance, and other business leaders, and interpret as necessaryQualifications:General HR qualification meritableCoordinated payroll before with a 3rd party provider in Norway and preferable in DenmarkStrong proven administrative skillsetKnowledge of SAPFluent in English and NorwegianSpørsmål til stillingen kan rettes til Nina Simensen i Randstad på mob. 400 21 487 eller e-post nina.simensen@randstad.no Dersom du kan løse disse arbeidsoppgavene og kjenner deg igjen i beskrivelsen over, så håper vi du sender oss din CV og søknad (på engelsk) via knappen "søk her". Vi anbefaler deg å søke snarest ettersom vi gjennomgår søknader fortløpende. del Facebook LinkedIn Twitter