Innkjøpsmedarbeider
For kunde søker vi en innkjøpsmedarbeider
Kundens misjon er å utvikle, drive og tiltrekke seg kunder til sin digitale plattform og økosystem. De største kundene er kapitaleiere og analytiske tjenesteleverandører innen Maritim, Energi, olje & Gass
Avdelingen har i dag 1,2 millioner tjeneste abonnementer fra mer enn 160.000 brukere i mer enn 15.000 selskaper. Over 170 tjenester er tilgjengelige i dette økosystemet i dag, og det vokser raskt
Rapporteringslinjen vil gå til leder for digitalt salg og drift av avdelingen. Du vil bli med i et svært dyktig team i et teknologisk miljø, hvor alle er ivrig etter å utvikle seg og lære nye ting
Arbeidsoppgaver:
... - Håndtering av sanntids kjøp som plasseres på Veracity Marketplace
- Bygge og vedlikeholde relasjoner med kunder både før og etter kjøp
- Omfattende undersøkelses protokoller for nye og eksisterende kunder
- Forsyning av produkter
- Håndtering av årlige abonnement fornyelser
- Forstå kjøp policyer og prosedyrer for eksternt selskap og lovligheten i vilkårene for avgifter/plattformer
Ønskede Kvalifikasjoner:
- Sterk forståelse av viktigheten av kundetilfredshet
- Lojalitet i forhold til konkurransedyktige forretningsmiljøer
- Erfaring med Salesforce og/eller Creditsafe er en fordelaktig, (men ikke et krav)
- Bakgrunn fra internasjonale IT/programvare organisasjoner er en fordel
- Sterke organisatoriske ferdigheter og evne til å prestere under press
- Gode engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
Hva vi ser etter:
- Vi ser etter deg som har sterk kundefokus
- Du er selvstendig og har stor drivkraft
- Du tilpasser deg raskt vår kundes orde team og digitale plattformer
Personlige kvalifikasjoner:
Vi har en svært prestasjonsbasert kultur, samtidig som vi har det veldig gøy. Vi tror ikke på en superkvinne eller supermann, men jo flere av følgende personlige egenskaper du kjenner deg igjen i, jo mer sannsynlig er det at du er vårt neste teammedlem:
Hva vi ser etter:
- Vi ser etter deg som har sterk kundefokus
- Du er selvstendig og har stor drivkraft
- Du tilpasser deg raskt vår kundes orde team og digitale plattformer
- Du er en lagspiller
- Du er smidig
- Du er selvgående og tør å by på deg selv både mht ferdigheter og egen personlighet
- Du jobber godt under press og kan være proaktiv i problemløsning gitt de riktige verktøyene
- Du har sterk tro på teknologiens kraft og forstår hvordan den kan transformere virksomheten
- Du er strukturert og organisert og går inn i detaljene for å få resultater
- Du er nysgjerrig
- Du har evne til å forstå strategiske retninger samt digitale tekniske og bransjeproblemer
- Du er kreativ og søker alltid etter nye muligheter
- Du har gode kommunikasjonsevner, og forstår viktigheten av samarbeid og utnyttelse av personlige forbindelser
- Du er sosial, skaper en god atmosfære
- Du anerkjenner at tilbakemeldinger er drivstoffet til team med høy ytelse
Vi tilbyr:
- Sterk bedriftskultur med vekt på kompetanseutvikling
- Flotte kollegaer som verdsetter teamarbeid og støtte
- Spennende og utfordrende oppgaver
- Internasjonalt arbeidsmiljø
- Vi holder til i vakre omgivelser, nær sjøen ca 20 min fra Oslo
Engasjement med oppstart : ASAP
Varighet: 6 mnd
Arbeidssted: Høvik
Randstad ønsker å speile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke hos oss uansett kjønn, alder, funksjonshemming eller flerkulturell bakgrunn. Det samme gjelder de som har hatt et lengre opphold fra arbeidslivet. Vi legger til rette for inkluderende mangfold.
Er du den vi ser etter? Søk da vel! Søk direkte via linken og legg ved din oppdaterte CV. (Merk! På grunn av GDPR vil ikke søknader bli behandlet via email) Har du spørsmål vedr stillingen, er du velkommen til å kontakte Mona Solbraa-Bay mobil 916 19 409, eller Mona.solbraa-bay@randstad.no.