Kandidater innen kontor og administrasjon søkes i Bergen!
Det finnes et hav av muligheter der ute, men det viktigste er å se dem – og det er nettopp dette vi brenner for å hjelpe deg med! Vi ønsker å komme i kontakt med deg som har ambisjoner om å jobbe innenfor Kontor og Administrasjon i Bergen og omegn. Vi i Randstad jobber kontinuerlig for å gi deg nye karrieremuligheter. Ved å bli en del av vårt nettverk får du en unik sjanse til å knytte kontakt med solide og anerkjente selskaper, samtidig som du bygger verdifull kompetanse og erfaring for fremtiden.
...
Randstad har et bredt spekter av kunder innenfor ulike bransjer, og jobber stadig vekk med spennende stillinger innenfor kontor og administrasjon, deriblant:
- HR
- Salg
- Kundeservice
- Saksbehandling
- Backoffice
Arbeidsoppgaver vil kunne bestå av:
- Å besvare innkommende henvendelser på telefon, epost og chat
- Å følge opp innkommende leads, kunder og tilbud
- Rådgivning/saksbehandling
- Registrering av kundeopplysninger og innhenting av nødvendig dokumentasjon
- Rekruttering og personaladministrasjon
Hvem ser vi etter?
Vi leter etter deg som er en engasjert person som drives av å yte topp service og som har gode samarbeidsevner. Du er løsningsorientert i din tilnærming til arbeidsoppgaver. For å lykkes er det viktig at du har gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig, på både norsk og engelsk. Det er en klar fordel dersom du har erfaring med bruk av telefon, e-post og chat som arbeidsverktøy
Er du klar for å ta steget videre?
Søknad er valgfritt, en grundig CV er et must. Vi vil heller se en gjennomarbeidet CV enn en tradisjonell søknad. Skriv gjerne en kort beskrivelse av deg selv og din motivasjon direkte i profilen din.
Vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en kartleggingssamtale.
Bli en del av vårt talentnettverk, og la oss hjelpe deg med å finne den perfekte jobben i Bergen!
Hvordan jobbe gjennom Randstad? - Det kan du lese mer om her: https://www.randstad.no/jobbsoker/jobbe-for-randstad/
Vi ser frem til å høre deg!