Vi er hele tiden på utkikk etter de beste kandidatene, og nå innen sjømatnæringen. Vi kan vise til gode suksesshistorier ved å begynne arbeidskarrieren via Randstad. Da vi har et tett samarbeid med noen av de større aktørene innen sjømat i Bergen.
Liker du høyt tempo og evner å ha mange baller i luften samtidig, håper jeg du leser videre! Vi er på utkikk etter som ønsker å jobbe med logistikk, innkjøp, kvalitet, admin og salg innen sjømatnæringen.
Høres dette ut som noe for deg? Send inn en CV og en kortfattet søknadstekst, og vi er i gang!
...
Typiske arbeidsoppgaver
- Kontakt med leverandører og selgere
- Være ansvarlig for den daglige driften i leverandørkjeden.
- Behandle produkt- og produksjonsrelaterte henvendelser
- Følge opp logistikken (transportører, toll, opplasting, transport, levering og lossing), og utstede nødvendige eksport- og kundedokumenter
- Koordiner pakking for å sikre at operasjonen blir utført i henhold til planen
- Fakturering og diverse administrative oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har gjerne utdannelse på bachelornivå innen logistikk eller økonomi. For den rette kandidaten kan erfaring veie opp for utdannelse
- Du har tallforståelse og kjennskap til Excel
- Du har god IT-forståelse
- Du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
Vi ser etter deg som er
- Effektiv og endringsdyktig
- Løsningsorientert og evner å ta egne beslutninger
- Omgjengelig og har god interkulturell forståelse
- Syntes sjømatnæringen er en spennende bransje, og ønsker en karriere innen dette
Vi kan tilby
- Spennende muligheter i en veldig attraktiv og fremtidsrettet bransje
- God oppfølging fra konsulent i Randstad
- Randstads fordelsprogram med gode rabattavtaler
Har du noen spørsmål rundt stillingen? Ta gjerne kontakt med oss.