kundeservicemedarbeider

ylva holby, randstad
omfang
konsulent
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad AS
arbeidssted
oslo
kategori
Varehandel
sektor
Privat
omfang
konsulent
stilling
Fulltid
kontakt
ylva holby
telefon
+4741399242
e-post
ylva.holby@randstad.no
søknadsfrist
Snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Vil du jobbe med kundeservice i et verdensledende selskap?

JDE Professional er Norges ledende totalleverandør av kaffeløsninger til alle som drikker kaffe utenfor hjemmet. Vi leverer kaffeløsninger til både private bedrifter og til den offentlige sektoren, og har en løsning for bedrifter av alle størrelser og bransjer. Vi har landets bredeste distribusjon av kaffe, maskiner og service, og tilbyr også et stort utvalg av annen drikke og tilbehør. Med andre ord, vi har alt du og din bedrift behøver for en komplett kaffeopplevelse på jobben. Vi har over 40 års erfaring med kaffemaskiner, og kjenner det profesjonelle markedet vi opererer i, svært godt. Vårt store og erfarne serviceteam sørger for kontinuerlig drift. Vi sørger for kaffen, så kan din bedrift fokusere på andre ting – enkelt, kostnadseffektivt og tidsbesparende.

Er du nøyaktig, strukturert og har god systemkompetanse?
Vi søker deg som er opptatt av den gode kundeopplevelsen, og som får energi av andre mennesker. Har du i tillegg god teknisk forståelse, stor arbeidskapasitet og tar initiativ til forbedringer? Som kundeservicemedarbeider vil du bli en del av et lite team, hvor du i samarbeid med kolleger sørger for å levere optimal kundeservice, og fungerer som bedriftens ansikt utad. For å lykkes i denne stillingen bør du ha gode språkferdigheter, “service i ryggraden” og erfaring fra lignende type arbeid.

Hos JDE møter du et hyggelig, dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø, i nye, flotte lokaler på Helsfyr. Lett tilgjengelig for kollektiv trafikk.
Arbeidstid mandag-fredag 08.00-16.00.

Dette er et midlertidig engasjement på 6 mnd i første omgang. Oppstart snarest.


Dine ansvarsområder:
  • Kundeservice via telefon og e-post
  • Ordreregistrering via telefon og e-post
  • Fakturering og kreditering
  • Håndtering av retur- ordre/reklamasjon
  • Fakturahenvendelser
  • Vedlikehold av kundedata og svare på fakturaspørsmål

Vi søker deg som:
  • Har erfaring med kundeservice (en stor fordel med erfaring fra kundesenter eller ordrebehandling)
  • Har jobbet i SAP eller Salesforce, og har forståelse for komplekse systemer
  • Er serviceinnstilt og vil yte det lille ekstra
  • Er strukturert og nøyaktig, og trives med rutinepregede arbeidsoppgaver
  • Er selvgående, tar ansvar og bidrar til at teamet har god fremdrift og energi
  • Ser utfordringer der andre ser problemer - er proaktiv, søker informasjon og er løsningsorientert 
  • Kan vide til gode referanser

Vi kan tilby:
  • Spennende stilling i et globalt miljø
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø med fokus på mangfold
  • Gode utviklings- og karrieremuligheter
  • God opplæring, og tett oppfølging av konsulent i Randstad
  • Subsidiert kantineordning
Vekker dette din interesse? Da ser vi frem til å motta din CV sammen med en kortfattet søknad.
Alle søkere vurderes fortløpende!

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no