Lufttransport har operert i krevende arktiske forhold siden 1955 og er en sentral aktør innen døgnkontinuerlige beredskapstjenester og offshoreoperasjoner. Vi er stolte av å utføre viktige samfunnsoppdrag som sikrer kritisk infrastruktur og bidrar til mer bærekraftig luftfart. Hos oss blir du en del av et norsk selskap med høy faglig standard. Vi er i front med å introdusere nye, avanserte helikoptertyper og jobber målrettet mot visjonen om «Sustainable Aviation». Vi har vunnet flere store kontrakter som setter fart på våre vekstambisjoner og søker kolleger innenfor flere fagområder og lokasjoner i tiden fremover.
Er du ready for takeoff sammen med oss?
Til LT Tech sin supply chain avdeling søker vi en teknisk interessert lagermedarbeider. Avdelingen sikrer at alle deler og komponenter som skal brukes i våre luftfartøy tilfredsstiller strenge kvalitets- og luftfartskrav.
Dette er en sentral og variert rolle hvor du får et viktig ansvar for mottak, kontroll og håndtering av kritiske deler og komponenter. Du vil sikre at alle innkommende varer gjennomgår korrekt mottakskontroll i henhold til våre prosedyrer og kvalitetskrav, noe som er fundamentalt for flysikkerheten. Du vil jobbe tett med teknisk avdeling og bidra til å opprettholde selskapets høye standard.
Hovedansvar og arbeidsoppgaver:
- Mottak, utpakking og nøyaktig kontroll av deler og komponenter i henhold til gjeldende prosedyrer og kvalitetskrav.
- Mottak av ikke-tekniske innkjøp.
- Registrering og oppdatering av informasjon i ERP-systemer.
- Pakking og klargjøring av deler for lagring eller videre forsendelse.
- Plukke og levere deler fra lager til teknisk avdeling.
- Oppfølging av forsendelser og fraktfaktureringer.
- Telling og vedlikehold av lagerbeholdning.
- Kontroll av utløpsdatoer og hyllelevetid.
Hvem ser vi etter?
Vi søker deg som er strukturert, nøyaktig og serviceinnstilt. Evne til å jobbe selvstendig, ta eierskap til oppgavene og samtidig ha gode samarbeidsevner på tvers av avdelinger er avgjørende.
Kvalifikasjoner:
- Teknisk fagskole eller tilsvarende relevant utdanning.
- Relevant erfaring fra logistikk, lager eller innkjøpsarbeid, gjerne fra en regulert bransje.
- Erfaring med bruk av ERP-systemer for lagerstyring/innkjøp.
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
Andre krav til stillingen:
Det kreves Avinor ID-kort for å arbeide på lufthavnen (hvis aktuelt).
Hos oss får du
- Ordnede arbeidsforhold inkl. svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Korte beslutningslinjer i et innovativt og inkluderende miljø.
- Utviklingsmuligheter gjennom kurs og kompetanseheving.
- En spennende og innholdsrik rolle i et nasjonalt selskap i sterk vekst.
Arbeidssted er Bergen.
Er du ready for takeoff sammen med oss? Da håper vi å høre fra deg.
...
