For kunde søker vi en dyktig sekretær og saksbehandler som kan inneha rollen som lederassistent.
Dette er et engasjement med oppstart 01.09.2022 med varighet til 01.09.2023
Arbeidssted: Skøyen
ARBEIDSOPPGAVER:- Lederstøtte innen virksomhetsområdet
- Ansvar for å forberede ledersaker
- Administrativ støtte
- Møteforberedelser/ gjennomføring og referat
- Kalenderorganisering
- Utarbeide presentasjoner
- Eventer/fellesmøter
- Kvalitetsarbeid
- Bestilling/Fakturakontroll
- Arkiv
- Annet administrativt arbeid
KVALIFIKASJONER:- 3-5 års relevant erfaring innen tilsvarene stillinger
- Norsk muntlig og skriflig
- Engelsk muntlig og skriftlig (Arbeidsspråk er Norsk)
- Generelt gode datakunnskaper og
- meget god erfaring med Microsoft Office pakken,
- erfaring med bruk av Teams.
- Gode kunnskaper i arkivsystem – Public 360 eller tilsvarende. (Sykehuspartner benytter P360)
UTDANNELSE:- Universitet / høyskolenivå innen administrative fag, eventuelt jus,
- Statsvitenskap eller liknende. (Dokumentert arbeidserfaring kan erstatte formell utdannelse).
PERSONLIGE EGENSKAPER:- Høy grad av integritet
- Må kunne jobbe Selvstendig og i team
- Serviceminded
- Rask og effektiv
- God til å kommunisere både muntlig og skriftlig
Kjenner du deg igjen i beskrivelsen ovenfor? Da vil vi gjerne ha din søknad. Klikk på stilligsannonsen og søk direkte her. Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å kontakte Senior Advisor Mona Solbraa-Bay mobil 916 19 409 eller email
Mona.solbraa-bay@randstad.no
Alle søknader behandles fortløpende. Vi garanterer konfidensiell behandling.