om stillingen arbeidsgiver Randstad Norway AS arbeidssted oslo kategori Økonomi sektor Privat omfang fast stilling Fulltid kontakt sara göthe telefon +4797671118 e-post sara.gothe@randstad.no søknadsfrist 30.06.2022 søk nå send denne stillingen via e-post skriv ut stillingsbeskrivelse Er du vår nye mid-office medarbeider? Vi trenger noen som kan være bindeleddet/kontroller for det finansielle mellom front og back. Mid-office vil være en nyopprettet avdeling underliggende vår avdeling Finance og stillingen vil rapportere til Finance, Accounts Receivable og Payroll. Totalt består finance-avdelingen av 15 dyktige kolleger som er lokalisert på våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi gleder oss til å få deg med i teamet! arbeidsoppgaver og ansvarsområder Kvalitetssikre at frister overholdes (fakturerings og lønns intervaller) Kvalitetssikre/kontrollere oppsett av kunder, prosjekter og jobber i vårt driftssystemFakturering og kreditering Avstemming og fakturering kunder med self bill/betalingssertifikat Kontroll og fakturering av reiseregninger Sikre fravær og korrekt bruk av sykemeldings artikler Supervisor på sykefraværsreglervi tilbyr En stilling i en helt ny avdeling i nye moderne lokaler i 9. etasje på Tullinløkka i Oslo. Dyktige, ambisiøse og hyggelige kollegaer, som sammen skaper et usedvanlig godt og sosialt arbeidsmiljø. Du får i tillegg en unik mulighet til å jobbe i et stort globalt selskap, men på lokalt nivå, så beslutningslinjene likevel er korte. Hos oss har alle en stemme og vi jobber sammen for å nå våre mål. I tillegg kan vi tilby deg:god opplæring og spennende utviklingsmulighetermulighet for relevant kursing og sertifiseringerhelseforsikring svært gunstig aksjesparingsprogramdiverse bedriftsavtalerordentlig trivelige kollegaerkvalifikasjoner Økonomisk utdannelse/bakgrunn Erfaring og kompetanse fra økonomi/finansSterk tallforståelse Erfaring med avstemming, fakturering/kreditering og lønn/timeregistrering Erfaring med Recman er en fordel, men ikke et krav Erfaring med utarbeidelse/effektivisering av prosesser den rette kandidaten Nøyaktig og kvalitetsbevisst Strukturert og løsningsorienterProaktiv og tar initiativ til forbedring Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Fagelig trygg og griper utfordringer Er du nysgjerrig på stillingen, håper jeg å høre fra deg! Om arbeidsgiver Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no del Facebook LinkedIn Twitter