midoffice consultant

sara göthe, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad Norway AS
arbeidssted
oslo
kategori
Økonomi
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
sara göthe
telefon
+4797671118
e-post
sara.gothe@randstad.no
søknadsfrist
30.06.2022
søk nå

stillingsbeskrivelse

Er du vår nye mid-office medarbeider?

Vi trenger noen som kan være bindeleddet/kontroller for det finansielle mellom front og back. Mid-office vil være en nyopprettet avdeling underliggende vår avdeling Finance og stillingen vil rapportere til Finance, Accounts Receivable og Payroll. Totalt består finance-avdelingen av 15 dyktige kolleger som er lokalisert på våre kontorer i Oslo og Bergen. 

Vi gleder oss til å få deg med i teamet!
 

arbeidsoppgaver og ansvarsområder 

  • Kvalitetssikre at frister overholdes (fakturerings og lønns intervaller) 
  • Kvalitetssikre/kontrollere oppsett av kunder, prosjekter og jobber i vårt driftssystem
  • Fakturering og kreditering 
  • Avstemming og fakturering kunder med self bill/betalingssertifikat 
  • Kontroll og fakturering av reiseregninger 
  • Sikre fravær og korrekt bruk av sykemeldings artikler 
  • Supervisor på sykefraværsregler


vi tilbyr 

En stilling i en helt ny avdeling i nye moderne lokaler i 9. etasje på Tullinløkka i Oslo. Dyktige, ambisiøse og hyggelige kollegaer, som sammen skaper et usedvanlig godt og sosialt arbeidsmiljø. Du får i tillegg en unik mulighet til å jobbe i et stort globalt selskap, men på lokalt nivå, så beslutningslinjene likevel er korte. Hos oss har alle en stemme og vi jobber sammen for å nå våre mål. I tillegg kan vi tilby deg:

  • god opplæring og spennende utviklingsmuligheter
  • mulighet for relevant kursing og sertifiseringer
  • helseforsikring 
  • svært gunstig aksjesparingsprogram
  • diverse bedriftsavtaler
  • ordentlig trivelige kollegaer


kvalifikasjoner 

  • Økonomisk utdannelse/bakgrunn 
  • Erfaring og kompetanse fra økonomi/finans
  • Sterk tallforståelse 
  • Erfaring med avstemming, fakturering/kreditering og lønn/timeregistrering 
  • Erfaring med Recman er en fordel, men ikke et krav 
  • Erfaring med utarbeidelse/effektivisering av prosesser 


den rette kandidaten 

  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst 
  • Strukturert og løsningsorienter
  • Proaktiv og tar initiativ til forbedring 
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Fagelig trygg og griper utfordringer 

Er du nysgjerrig på stillingen, håper jeg å høre fra deg!

 

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no