nio house specialist

ranveig kåseth, randstad
omfang
engasjement
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad as
arbeidssted
oslo
kategori
Salg
sektor
Privat
omfang
engasjement
stilling
Deltid
kontakt
ranveig kåseth
telefon
+4746767567
e-post
ranveig.kaseth@randstad.no
søknadsfrist
snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Vi søker deg som har lyst til å yte en fantastisk kundeservice på NIO house i Oslo.

NIO ble grunnlagt i november 2014 som et globalt elbilselskap og ble notert på New York Stock Exchange 12. september 2018. Selskapet har over 15,000 ansatte som jobber på tvers av forsknings-, utviklings-, design- og produksjonssentre i verdensklasse i Shanghai, Beijing, San Jose, München, London og seks andre lokasjoner.
Vårt oppdrag er å bidra til å skape en gledelig livsstil ved å tilby premium, smarte, elektriske kjøretøy og den beste brukeropplevelsen.
6. mai 2021 tok NIO sitt første skritt utenlands ved å kunngjøre sin inntreden i det norske markedet. NIO skal etablere et fullverdig økosystem som omfatter biler, tjenester, digital opplevelse, livsstil, samt bygge et fellesskap i Norge.

Nå søker vi en serviceinnstilt,blid medarbeider til NIO house på Karl Johan.

Ansvarsområder:
  • Fokus på kundeservice og oppfølging av kunder. Bidra til å lage en hyggelig opplevelse for kundene som kommer inn i butikken.
  • Støtte salgsrådgivere ved å håndtere biler med for eksempel parkering, vask og lading
  • NIO House Operation: bistå NIO House Manager med å utføre og betjene forskjellige funksjonelle moduler (f.eks. Kaffeområde, foreldre-barn-område, bokområde, etc)
  • Være vert for ulike brukeraktiviteter hos NIO House
  • Fungere som et forbilde for NIOs kultur og verdier i det daglige. Arbeidet og fremme verdiene for teamet
  • Gi brukerne som besøker NIO House en opplevelse som overgår alle forventninger. 
  • Etablere brukerrelasjoner: Ansvarlig for en komplett velkomst av kunder som kommer til NIO House
  • Presentere ulike NIO-house funksjoner for brukerne som totalløsninger. For eksempel NIO LIFE-området, foreldre-barn-område, kaffeområde og plassutleie, etc.
  • Bidra til å etablere et langsiktig og stabilt forhold til brukerne gjennom god kundeservice og kundekontakt 
  • Fullfør andre oppgaver tildelt av ledelsen i henhold til forretningsutviklingsbehov
  • Daglig drift: Utfør og følg opp daglig driftsstandard for NIO House samt andre forefallende oppgaver inne i butikken.

Ønskede Kvalifikasjoner og egenskaper:
  • Du har erfaring fra butikk og helst innenfor high-end detaljhandel
  • Du har erfaring med kundeservice, erfaring fra servicebransjen er en fordel
  • I stand til å tilby utmerket kundeopplevelse på en veldig god måte
  • Du møter kundene med energi, motivasjon og et smil
  • Du bidrar til å skape en hyggelig opplevelse og tilhørighet for kundene
  •  Selvmotivert, ivrig etter å lære og oppnå selvutvikling
  • Utmerkede kommunikasjonsevner
  • Du er en entreprenørånd
  • Snakker og skriver flytende engelsk og norsk

Er du interessert i å være med på en spennende reise sammen med NIO? Da gleder vi oss til å høre fra deg. Aktuelle kandidater presenteres fortløpende. 

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no