prosjektutvikler akkvisisjon trysilhus areal as

beate jørgensen, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Trysilhus Areal AS
arbeidssted
drammen, viken
kategori
Håndverkstjenester
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
beate jørgensen
telefon
+4740021492
e-post
beate.jorgensen@randstad.no
søknadsfrist
28.01.2022
søk nå

stillingsbeskrivelse

Har du lyst til å være med på å utvikle nye utbyggingsområder og skape gode bomiljøer for folk flest hos Trysilhus Areal AS?

Vi ser nå etter prosjektutviklere akkvisisjon med øye for muligheter, som liker utfordringer og er en utpreget relasjonsbygger.

I forbindelse med planlagt vekst har vi behov for å styrke vår kapasitet på akkvisisjon. Vi er på jakt etter deg som har et stort nettverk og som drives av å se muligheter for utvikling.

Ved å bruke ditt nettverk vil du komme i posisjon hos private og offentlige eiendomsbesittere for fremforhandling av avtaler. Din kommersielle teft og evne til å se muligheter er viktige egenskaper å ha med seg i tillegg til din faglige kompetanse.

Du vil bli en del av et kompetent fagmiljø og vil jobbe tverrfaglig med flere prosjektutviklere akkvisisjon innenfor Trysilgruppen. Du vil komme inn i et miljø med stor takhøyde der alle har en genuin interesse for å hjelpe hverandre og gjøre hverandre gode.

Trysilhus Areal AS har en stor tomtebank sentralt på Østlandsområdet og ønsker deg velkommen inn i teamet for å bidra til ytterligere vekst og "påfyll" av nye utbyggingsområder.

Din base vil være i våre flotte lokaler på Union Brygge i Drammen.

 

Overordnede ansvarsområder:

  • Akkvisisjon i tidligfase med tomteakkvisisjon
  • Bidra i planprosesser/utvikling av tomter i tomtebanken
  • Utviklingskalkyler og budsjettarbeid
  • Oppfølging og prosjekteringsledelse i reguleringsfase av enkelt prosjektet
  • Fremdriftsplanlegging gjennom akkvisisjon og regulering
  • Være oppdatert på offentlige planer og utvikling av eiendommer
  • Utadrettet og proaktiv nettverksbygging for å opprettholde og skape nye muligheter for samarbeid med tomteeiere, næringsmeglere, konkurrenter og andre eiendomsselskaper

 

Kompetanse:

  • Relevant utdannelse innen juss, finans, eiendomsutvikling, bygg eller liknende
  • Svært god forretnings- og økonomisk forståelse
  • Erfaring med tomteinvesteringer for bolig og/eller næringsutvikling
  • Et utstrakt nettverk i eiendomsmarkedet
  • Behersker digitale verktøy
  • God kunnskap om regulerings- og planprosesser samt erfaring med myndighetskontakt
  • God bransjekunnskap, forståelse og erfaring med bruk av PBL og relevant lovverk

 

Egenskaper som vektlegges:

  • Er engasjert, tar initiativ og jobber strukturert
  • Liker utfordringer og er en utpreget relasjonsbygger
  • God på å samarbeide på tvers i organisasjonen for å innhente og sette sammen kalkylegrunnlag for beslutning
  • Dyktig i forhandlinger og kommer selvstendig i mål med avtaler
  • Har kommersiell teft og øyne for muligheter
 

Vi ønsker oss mye og forstår at du kanskje ikke kan krysse av på alle punktene, men likevel ønsker å søke, da du trigges av muligheten til å få være med på en reise med dette spennende selskapet. Vi ser etter både senior og junior kandidater.

Vi tilbyr deg en spennende stilling i et godt og kompetent fagmiljø med gode muligheter for egenutvikling. Med stillingen følger en konkurransedyktig lønnspakke for den rette kandidaten, samt mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram. Du vil ha noe utvidet ferie og tilgang til firmahytte. Selskapet har god pensjonsordning og helseforsikring. Arbeidssted vil være i flotte lokaler på Union Brygge sentralt i Drammen.

Alle søkere vil få svar og blir kontaktet fortløpende. Alle søknader behandles konfidensielt. Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Senior Advisor i Randstad: Beate Hæhre Jørgensen på 400 21 492 eller beate.jorgensen@randstad.no

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no