regnskapsansvarlig

henriette austnes, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Nextcall AS
arbeidssted
skien, vestfold og telemark
kategori
Økonomi
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
henriette austnes
telefon
+4740021430
e-post
henriette.austnes@randstad.no
søknadsfrist
16.05.2021
søk nå

stillingsbeskrivelse

NextCall AS er et kundesenter som utfører salgs- og kundeservice oppgaver for banker, kortselskaper og andre finansinstitusjoner.

Selskapet ble etablert i 2004 og både eiere og de fleste ansatte har lang erfaring fra bank og finans.

NextCall AS tilbyr spisskompetanse innenfor planlegging og gjennomføring av TM kampanjer. I tillegg tilbyr vi systemer og medarbeidere for å ivareta hele eller deler av den daglige kundeservicen.

Målsetningen er å være en ressurs for samarbeidspartnere når det gjelder rekruttering av nye kunder, TM baserte CRM tiltak og kundeservice. Vi ønsker å bidra til bedre fleksibilitet og lavere kostnader hos våre samarbeidspartnerne.


Spennende og utviklende stilling som regnskapsansvarlig hos Nextcall AS 

Nextcall AS søker dyktig regnskapsansvarlig til vårt trivelige og hektiske kontor i Skien. Vi har lite gjennomtrekk og en relativt høy gjennomsnittsalder sammenlignet med andre callcenter med et godt arbeidsmiljø. Vi har høy kompetanse på vårt fagfelt, hvor utviklingsmulighetene er mange. Både fag og lederskap er områder vi kan tilby for deg som har ambisjoner. 

Vi søker nå etter en engasjert og dyktig regnskapsansvarlig. 

 

Arbeidsoppgaver: 

  • Bokføring og avstemming
  • Daglig og månedlig rapportering til kunder på ulike prosjekter
  • Kontroll og oppfølging av bonusmodellen
  • Ansvar for fakturering og lønn
  • Rapportering av MVA
  • Diverse andre oppgaver kan også bli lagt på stillingen
 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • 3 årig utdanning innen regnskap og / eller økonomi 
  • 2-4 års relevant erfaring, gjerne fra regnskapskontor
  • God regnskapsforståelse og gode analytiske evner 
  • Nøyaktig, ryddig og strukturert 
  • Solid erfaring med økonomisystemet Tripletex 
  • Høy kompetanse i bruk av de viktigste verktøy som inngår i MS Office 365 ( Word, Excel, Power Point, Share Point, Onedrive og Teams )
 

Ønskede egenskaper: 

  • Gode kommunikasjons - og samarbeidsevner
  • Initiativrik, ambisiøs og motiveres av å finne forbedringer og gode løsninger
  • Evner til å se løsninger og muligheter for å effektivisere arbeidet
  • Bidrar inn til et godt arbeidsmiljø



          Nextcall kan vi tilby deg:

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver med mulighet for påvirkning
  • Fokus på våre kjerneverdier og utvikling av en god bedriftskultur
  • Spennende utviklingsmuligheter i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Konkurransedyktige betingelser
Er du vår nye kollega?

Synes du dette høres spennende ut, vil vi gjerne høre fra deg! Vi gjør oppmerksom på at aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Ta kontakt med Henriette Austnes , 40021430 henriette.austnes@randstad.no

 

om arbeidsgiver

Spennende og utviklende stilling som regnskapsansvarlig hos Nextcall AS