ressursstyrer

kristin hatten, randstad
omfang
contract
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad
arbeidssted
øvre ervik, vestland
kategori
Administrasjon, kontor og HR
sektor
Privat
omfang
contract
stilling
Fulltid
kontakt
kristin hatten
telefon
+4791334015
e-post
kristin.hatten@randstad.no
søknadsfrist
Snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Vil du ha en finger med i spillet når Norge skal forbedre sin tekniske Infrastruktur?

På vegne av kunde ser vi etter deg som er god i møte med mennesker, trives med et høyt arbeidstempo og er god på organisering. I stilling som ressursstyrer hos vår kunde, vil du være med på å optimalisere ressursbruk internt, samtidig som du leverer den aller beste service utad til kunder. Dette er en stilling med stort utviklingspotensiale og med gode muligheter innad i et selskap i vekst.

Arbeidsområde omfatter utbyggingsprosjekter av fibernettet i Norge. Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være å besvare innkommende telefonhenvendelser, samt ha utgående samtaler for å booke kundeavtaler den første tiden. 

Etterhvert vil ansvarsområde øke og du vil videre få ytterligere oppgaver som ressursallokering, ordrehåndtering og oppfølging.
Du vil få ansvar for å tildele montørene oppdrag i henhold til avtalte krav innenfor tildelt ansvarsområde, samt jobbe med oppfølging av omsetning i henhold til ukerapporter, kvalitetssikre disse og gjennomgå med teamledere.

Ansvarsområder:
Som ressurs styrer skal du være med på å sette og nå mål for at volumordrene løses innenfor gitte tidsrom til lavest mulig kostnad.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Det er ønskelig med høyere utdannelse, gjerne relevant bachelor eller fagbrev. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • God teknisk forståelse, eller evner til å sette deg inn i dette
  • Erfaring med kundeservice eller andre servicerelaterte yrker
  • God it-forståelse og kan håndtere telefon og pc med flere skjermer
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Vi byr på:

  • En lærerik stilling
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Utviklingsmuligheter i et selskap i vekst
  • Langvarig oppdrag, med store muligheter videre
  • Gratis parkering
  • Oppfølging av både kunde og av rådgiver i Randstad

 

Dette er en 100% stilling med oppstart 5. oktober og med en varighet ut januar 2022. Det er store muligheter for forlengelse og mulig fast stilling. Arbeidssted er i Åsane og arbeidstid er i hovedsak 8.00-16.00. Det kan i perioder være mulighet for skiftarbeid frem til kl 20.00, samt lørdager.

 

Ta gjerne kontakt med Kristin Hatten på mob. 91334015 eller e-post; kristin.hatten@randstad.no om du har spørsmål eller vil vite mer om stillingen.


 

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no