ressursstyrer

kristin hatten, randstad
omfang
contract
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Randstad
arbeidssted
øvre ervik, vestland
kategori
Administrasjon, kontor og HR
sektor
Privat
omfang
contract
kontakt
kristin hatten
telefon
+4791334015
e-post
kristin.hatten@randstad.no
søknadsfrist
Snarest
søk nå

stillingsbeskrivelse

Vil du ha en finger med i spillet når Norge skal forbedre sin tekniske Infrastruktur?

På vegne av kunde ser vi etter deg som er god i møte med mennesker, trives med et høyt arbeidstempo og er god på organisering. I stilling som ressursstyrer hos vår kunde, vil du være med på å optimalisere ressursbruk internt, samtidig som du leverer den aller beste service utad til kunder. Dette er en stilling med stort utviklingspotensiale og med gode muligheter innad i et selskap i vekst.

Arbeidsområde omfatter utbyggingsprosjekter av fibernettet i Norge. Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være å besvare innkommende telefonhenvendelser, samt ha utgående samtaler for å booke kundeavtaler den første tiden. 

Etterhvert vil ansvarsområde øke og du vil videre få ytterligere oppgaver som ressursallokering, ordrehåndtering og oppfølging.
Du vil få ansvar for å tildele montørene oppdrag i henhold til avtalte krav innenfor tildelt ansvarsområde, samt jobbe med oppfølging av omsetning i henhold til ukerapporter, kvalitetssikre disse og gjennomgå med teamledere.

Ansvarsområder:
Som ressurs styrer skal du være med på å sette og nå mål for at volumordrene løses innenfor gitte tidsrom til lavest mulig kostnad.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Det er ønskelig med høyere utdannelse, gjerne relevant bachelor eller fagbrev. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • God teknisk forståelse, eller evner til å sette deg inn i dette
  • Erfaring med kundeservice eller andre servicerelaterte yrker
  • God it-forståelse og kan håndtere telefon og pc med flere skjermer
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Vi byr på:

  • En lærerik stilling
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Utviklingsmuligheter i et selskap i vekst
  • Langvarig oppdrag, med store muligheter videre
  • Gratis parkering
  • Oppfølging av både kunde og av rådgiver i Randstad

 

Dette er en 100% stilling med oppstart snarest og med 6 mnd varighet. 
Det er store muligheter for forlengelse og mulig fast stilling. Arbeidssted er i Åsane og arbeidstid er i hovedsak 8.00-16.00. Det kan i perioder være mulighet for skiftarbeid frem til kl 20.00, samt lørdager.

 

Ta gjerne kontakt med Kristin Hatten på mob. 91334015 eller e-post; kristin.hatten@randstad.no om du har spørsmål eller vil vite mer om stillingen.


 

Om arbeidsgiver

Randstad er den globale markedslederen innen HR-service tjenester. Vi hjelper mennesker og virksomheter med å realisere sitt fulle potensial. Dette gjør vi ved å kombinere kraften i dagens teknologi med vår brennende interesse for mennesker. Dette kaller vi Human Forward.I 2019 hjalp vi mer enn to millioner kandidater med å finne en meningsfylt jobb hos en av våre 280 000 kunder. I tillegg ga vi opplæring til mer enn 350 000 mennesker. Randstad har en tilstedeværelse i 38 land over hele verden, og har en topp-tre markedsposisjon i halvparten av disse. I 2019 hadde Randstad i gjennomsnitt 38 280 egne ansatte og en omsetning på 23,7 mrd Euro. Randstad ble etablert i 1960 og har hovedkontor i Diemen i Nederland. Randstad N.V. er notert på NYSE Euronext. For mer informasjon, se www.randstad.com og www.randstad.no