teknisk selger

henriette austnes, randstad
omfang
fast
søk nå

om stillingen

arbeidsgiver
Tormatic AS
arbeidssted
larvik, vestfold og telemark
kategori
Salg
sektor
Privat
omfang
fast
stilling
Fulltid
kontakt
henriette austnes
telefon
+4740021430
e-post
henriette.austnes@randstad.no
søknadsfrist
31.05.2022
søk nå

stillingsbeskrivelse

Er du vår nye teknisk selger?

Selger med teknisk bakgrunn?

Vi trenger deg!
 

Tormatic AS ble etablert i 1968 og er i dag en ledende leverandør av instrumentering innen automatisering, prosess, kalibrering og elektro. Vi holder til i egne lokaler på Skreppestad i Larvik, vi er 14 ansatte og har en utstrakt kontakt med kunder i hele Norge. Firmaet er ISO 9001 sertifisert og hadde i fjor en omsetning på ca 50 Mill Nok.

Tormatic søker deg som trigges av å bygge gode relasjoner med kundene våre. Motiveres av å bli kjent med nye mennesker, lytte og kartlegge kundens behov. Du ønsker å være den foretrukne leverandøren og rådgiver. I dette ligger å bygge tillit og kjennskap gjennom gode leveranser og tett oppfølging. I hverdagen vil du kartlegge, planlegge og gjennomføre kundemøter med eksisterende og nye kunder i hele Norge. Du vil ha en variert, fleksibel og spennende hverdag hos Tormatic.

 

Vi er en gjeng som virkelig bryr oss om og er stolte over produktene vi selger. Du vil bli en del av et lag som er topp motiverte og har særdeles fornøyde kunder. Arbeidsmiljøet er preget av stor trivsel og raushet. Det er viktig for oss.

For trivsel genererer resultater. Og resultater er det vi ønsker at du skal skape for oss. Vi har veldig lyst til at du skal hjelpe oss med å identifisere nye prosjekter, kartlegge fremtidige behov.

Du vil få muligheten til å reise i hele Norge samt delta på aktiviteter som agentmøter i utlandet. Her møter vi spennende produsenter av unike og fremtidsrettede løsninger som Tormatic ønsker å være en del av.

 

Du vil jobbe både med hardware, software & industriell kommunikasjon !

 

Din arbeidshverdag vil være variert, og inneholde oppgaver som:

  • Ansvar for salg av en definert produktportefølje mot både nye og eksisterende kunder
  • Sørge for at tilbud blir avgitt med riktig dekningsbidrag, markedspris, leveringstider og betingelser
  • Budsjettarbeid og markedsanalyse for din portefølje.
  • Behandling av forespørsler hvor du må innhente nødvendig teknisk underlag, sette opp kalkyler og utarbeide tilbud i vårt ERP/ CRM system
  • Utvikle nye forretningsmuligheter i samarbeid med kunde
  • Bidra til større merkevare kunnskap utad i samarbeid med vår markedsavdeling
  • Budsjettering, forecasting, rapportering
  • Delta på messer, stands og fagsamlinger
  • Holde seg oppdatert faglig gjennom kurs, workshops og delta i relevante fag nettverk

 

Vi ser gjerne at du har:

  • Utdanning fra Teknisk Fagskole eller Høyskole
  • Erfaring innenfor områdene automatisering og/eller elektro
  • Fordelaktig med erfaring fra salg B2B
  • God IT forståelse
  • Du har gode norsk og engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

– i samarbeid med våre leverandører skaper vi et tverrfaglig miljø- her blir du ikke akterutseilt

 

Vi tilbyr

  • Fleksibel arbeidshverdag
  • Konkurransedyktige betingelser
  • En utfordrende og spennende rolle
  • Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Samarbeid i team med kompetente og hyggelige kollegaer