randstad etablerer seg på hamar.

Bemanningsbyrået Randstad har åpnet nytt kontor på Hamar. Kontoret ligger sentralt plassert i fjerde etasje i CC Hamar, og ledes av salgsjef Trine Haug.

Haug har lang erfaring fra bemanningsbransjen, og har blant annet tidligere jobbet i Proffice, som ble kjøpt av HR giganten Randstad for snart to år siden. De siste årene har hun drevet egen virksomhet i selskapet Abmanning med kontor på samme sted som Randstad nå flytter inn. Overgangen fra lokal aktør til Randstad ser hun fram til.

- Jeg gleder meg over å kunne jobbe i et stort internasjonalt selskap. Jeg har erfaring fra et nordisk bemanningselskap samt et lite lokalt byrå. Den erfaringen håper jeg vil være verdifull fremover, sier Haug

Daglig leder i Randstad, Eivind Bøe, er også fornøyd med å få plassert Hedmark på listen over fylker der selskapet har lokal tilstedeværelse. Selskapet hadde tidligere et kontor på stedet, men de siste årene har området blitt administrert fra Randstad Gjøvik.

- Etter noen år borte fra Hedmark er det godt å være tilbake, sier Bøe, som forteller at hovedårsaken til returen er nærhet til kundene.

- Vi har mange viktige kunder i fylket, og mener det er viktig med nærhet til våre samarbeidspartnere. Med kontor på Hamar betyr det at vi nå kan følge opp disse enda bedre, være tettere på det som skjer og kunne gi enda bedre service, mener Bøe

- Randstad har noen store rammeavtalekunder som er lokalisert i regionen. Disse vil merke at vi prioritere. I tillegg har jeg stor tro på SMB markedet i Mjøsområdet, som vil være et satsningsområde, avslutter Haug.

For ytterligere kommentarer eller informasjon, kontakt gjerne Eivind Bøe, administrerende direktør for Randstad Norge, på telefon 909 98 150 (Eventuelt markedssjef Christian Børresen, telefon 992 62 869)

Om Randstad:

Randstad er en av verdens største aktører innen fleksibel arbeidskraft. Selskapet har daglig mer enn 600 000 ansatte i 40 land, og omsatte i 2016 for 20,7 milliarder Euro. Randstad ble grunnlagt i 1960 av to studenter, er i dag børsnotert i Amsterdam og har hovedkontor i Diemen, Nederland. (www.randstad.com) I Norge har Randstad 18 kontorer over hele landet som tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. I 2016 kjøpte Randstad det nordiske bemanningsselskapet Proffice Group som samme høst byttet navn til Randstad. Les mer på www.randstad.no.