Vil du ta det operative ansvaret for en kjernevirksomhet i sterk vekst? Vil du bruke din administrative og økonomiske kompetanse til å sikre optimal drift og bygge et velfungerende teammiljø?
Som vår Office Manager får du det daglige eierskapet til administrasjon, økonomistyring og kontordrift. Du kommer til et solid selskap med et stort vekstpotensial, bygget på en sterk etisk forankring og et tydelig løfte om kvalitet og medmenneskelighet – noe du blir en viktig bærer av i din sentrale rolle.
Dine viktigste oppgaver vil være å:
... - Økonomisk administrasjon: Kontrollere fakturering, remittering, og bidra til god økonomistyring og rapportering i samarbeid med ledelsen.
- HR og kultur: Eie det administrative personalansvaret, inkludert god onboarding, oppfølging og aktivt lede arbeidet med å sikre trivsel og et positivt arbeidsmiljø.
- Driftsledelse & prosess: Lede det daglige ansvaret for kontoret (fasiliteter) og drive kontinuerlig forbedring av interne rutiner og prosesser.
- Forretningsstøtte: Sikre god administrativ forretningskontroll, inkludert nødvendig håndtering av importrelaterte dokumenter og logistikkstøtte.
- Ledelse: Lede og utvikle medarbeidere, samt sikre effektiv kommunikasjon mellom avdelinger.
Hva vi tilbyr deg i rollen:
Du får en sentral nøkkelposisjon i et solid og vekstorientert konsern. Vi tilbyr ikke bare en støtterolle, men en mulighet til å eie de viktigste administrative rutinene innen økonomi og drift. Dette gir deg stor mulighet til å påvirke selskapets effektivitet og trivsel. Du får gode muligheter for kontinuerlig faglig utvikling og spesialisering i administrativ drift og økonomistyring. Du blir en del av et dynamisk miljø med engasjerte kolleger i attraktive kontorlokaler på Tjuvholmen.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som er proaktiv, strukturert og løsningsorientert – en operativ kontor leder som trives med å være tett på kjernen av den daglige driften. Du har en naturlig driv til å sikre selskapets forsvarlige økonomiske og administrative trygghet. Med din serviceinnstilling og evne som relasjonsbygger vet du at en god internkultur er nøkkelen til suksess.
Kvalifikasjoner:
- Relevant erfaring fra kontorledelse, økonomiadministrasjon, eller lignende støttefunksjoner.
- God regnskaps- og økonomiforståelse og nødvendig erfaring med regnskapsrapportering og budsjettkontroll.
- Erfaring med personalledelse og teambygging
- Høyere utdanning innen økonomi, administrasjon, eller tilsvarende (relevant erfaring kan kompensere).
- Erfaring med import, logistikk og valuta-håndtering er en stor fordel.
Er du den administrative drivkraften som kan kombinere økonomisk struktur med et sterkt servicefokus for å drive Noramix Handel videre? Vi ser frem til å høre fra deg. Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Tonje Fløysand i Randstad Professional på tlf. 451 16 527 / tonje.floysand@randstad.no eller Beathe Knudstad-Lopez på tlf. 918 46 815/ beathe.knudstad-lopez@randstad.no