På vegne av vår kunde på Frogner, søker vi nå en arbeidsleder til deres hovedlager. Dette er i første omgang en midlertidig stilling som varer ut 2025. Oppstart er i august.
Om stillingen: Som arbeidsleder for innsjekk og varemottak vil du ha en operativ rolle med ansvar for den daglige driften og oppfølging av et team på 6 kollegaer.
...
Du vil være en nøkkelperson i vårt lager, som håndterer over 10 000 artikler.
Dine hovedoppgaver vil inkludere:
Ansvar for drift og oppfølging av varemottaket
Oppfølging av e-poster fra butikker og innkjøpsavdelingen
Håndtering av telefonhenvendelser
Kontinuerlig forbedringsarbeid (Lean-prinsipper) for å effektivisere prosesser
Personalansvar ligger hos lagersjefen og ikke hos denne rollen.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som:
Tar initiativ og ansvar
Har gode samarbeidsevner
Trives med å jobbe selvstendig
Har relevant arbeidserfaring fra en lignende lederstilling innen lager/logistikk
Har utdanning innen logistikk (fordel, men ikke et krav)
Kommuniserer godt på norsk, og gjerne også engelsk
Hva tilbyr vi?
Midlertidig ansettelse enten hos vår kunde eller i Randstad AS
En estimert årslønn på 550.000 NOK
Goder som treningsrom og felles kjøkken
Søknadsprosess:
Vi screener fortløpende og vil sjekke på din CV om du har relevant arbeidserfaring og eventuelt utdanning innen logistikk.
Et potensielt intervju med vår oppdragsgiver er planlagt i uke 29-30, med sikt på ansettelse i starten av august 2025.
Referanser vil selvfølgelig bli sjekket før ansettelse.
Vi ser frem til å høre fra deg.