Har du 2 à 3 år som operativ arbeidsleder og kan tenke deg å gjøre noe lignende i et nytt selskap?
I så fall, les gjerne videre. På vegne av vår kunde på Frogner, søker vi nå en arbeidsleder til deres hovedlager. Dette er i første omgang en midlertidig stilling som varer ut 2025. Oppstart er snarest, men vi kan vente på rett person til denne stillingen. Det er ikke sikkert hvordan oppdraget blir i 2026, men en mulighet til forlengelse eller fast stilling finnes.
...
Om stillingen:
Som arbeidsleder for innsjekk og varemottak vil du ha en operativ rolle med ansvar for den daglige driften og oppfølging av et team på 6 kollegaer.
Du vil være en nøkkelperson i vårt lager, som håndterer over 10 000 artikler.
Dine hovedoppgaver vil inkludere:
- Ansvar for drift og oppfølging av varemottaket
- Oppfølging av e-poster fra butikker og innkjøpsavdelingen
- Håndtering av telefonhenvendelser
- Kontinuerlig forbedringsarbeid (Lean-prinsipper) for å effektivisere prosesser
Obs: personalansvar ligger hos lagersjefen og ikke hos denne rollen.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som først og fremst har relevant arbeidserfaring fra en lignende lederstilling innen lager/logistikk, og er kjent med LEAN-metodikken (eller kan vise fram til dokumentasjon om tidligere gjennomført forbedringsarbeid).
Samtidig leter vi etter deg som:
- Tar initiativ og ansvar
- Har gode samarbeidsevner
- Trives med å jobbe selvstendig
- Kommuniserer godt på norsk, og gjerne også engelsk
- Har utdanning innen logistikk (fordel, men ikke et krav)
Hva tilbyr vi?
Midlertidig ansettelse enten hos vår kunde eller i Randstad AS
En estimert årslønn på 550.000 NOK
Goder som treningsrom og felles kjøkken
Søknadsprosess:
Vi screener fortløpende og vil sjekke på din CV om du har relevant ledererfaring.
Skriv gjerne i ditt motivasjonsbrev hvilken erfaring innenfor LEAN du bringer med deg.
Referanser vil selvfølgelig bli sjekket før ansettelse.
Vi ser frem til å høre fra deg.