Vi søker en engasjert kundeservicemedarbeider til Kunde på Billingstad!
Vil du jobbe i et profesjonelt og fremtidsrettet selskap hvor kundeservice står i sentrum? Vi ser etter en strukturert og serviceinnstilt person til å styrke vårt kundeserviceteam. Du vil være en viktig del av kundens hverdag og bidra til en god kundeopplevelse.
...
Oppstart: August
Varighet: 3-4 mnd
Arbeidsoppgaver:
- Registrere og følge opp kunde- og prosjektordrer
- Kommunisere med kunder på telefon og e-post
- Sørge for at levering skjer til avtalt tid – og gi beskjed ved endringer
- Gi råd om produkter, priser, levering og frakt
- Bistå salgsteamet ved behov
- Behandle reklamasjoner og forespørsler
- Jobbe med forbedring av rutiner og systemer
Vi ser etter deg som har:
- Minimum 3 års erfaring med kundeservice og ordrehåndtering
- Gode kommunikasjonsferdigheter og liker kundekontakt
- Strukturert arbeidsstil og høy grad av nøyaktighet
- Gode IT-kunnskaper – gjerne erfaring med ERP-systemer og Microsoft Office
- Kjennskap til logistikk, lager og toll er en fordel
- Språk: Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Personlige egenskaper vi verdsetter:
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Selvstendig og initiativrik
- Strukturert og pålitelig
- God til å prioritere og håndtere stress
Kunden tilbyr:
- En spennende rolle i et solid og innovativt selskap
- Hyggelige kolleger og godt arbeidsmiljø
- Gode utviklingsmuligheter
Randstad tilbyr:
- Gode utviklingsmuligheter
- Spennende jobbmuligheter hos flere av våre kunder
- Personlig oppfølging fra Randstads rådgivere
- Konfidensiell behandling av alle søkere
Er dette deg? Send inn en søknad og bli med på laget!
Send inn din søknad i dag – vi vurderer kandidater fortløpende!
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å kontakte senior rådgiver Mona.solbraa-bay@randstad.no, mobil 916 19 409.
Søkere vil bli behandlet fortløpende.
Randstad garanterer konfidensiell behandling av alle søkere.
NB! På grunn av GDPR, har vi ikke anledning til å behandle søknader via email!